Data: 2009-04-03 13:21:25 | |
Autor: Robert | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji. Apeks to b. dobry automat i jak wszystkie inne wymaga serwisu. Zaznaczam serwisu a nie rozebrania i złożenia z powrotem na starych częściach serwisowych czy jakiś dopasowanych czy dorobionych elementach . Tech Pod ma swoich przedstawicieli a ci mają autoryzowanych przez TP serwisantów do których odnosimy raz w roku swoje automaty. Przedłużamy naszą gwarancję dzięki temu na następny rok. I taka usługa kosztuje co chyba nikogo nie dziwi. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z serwisu zawsze możemy zgłosić to do przedstawiciela apeksa czyli TP że naszym zdaniem ten punkt serwisowy daje ciała i np coś dziwnego wkłada nam do automatu. Wtedy punkt ma problem. Sprawa wydaje się prosta :). Natomiast jeśli zdecydujemy się sami sobie grzebać w automacie, kupując zestaw kitów to powodzenia. Idę o zakład że na 10 domorosłych serwisantów 9 złoży i ustawi automat wadliwie :)). Wszystko ok jeśli nurkują sami na tym sprzęcie więc jeśli odejdą nagle w wielki błękit to ich problem no i ich parterów. Gorzej tak jak zauważył ktoś w tej dyskusji jeśli pożyczą go komuś bo wtedy prokurator może im zadawać bardzo niewygodne pytania. Podczas dochodzenia w sprawie śmierci nurka pytanie o serwis sprzętu będzie drugim lub trzecim z rzędu zaraz po systemie partnerskim i akcji ratowniczej. Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka?
Pozdro Robert |
|
Data: 2009-04-03 12:02:10 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a):
Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka? Tu nie chodzi o pieniądze tylko pewność, co zostało zrobione. Byłem świadkiem w TP (na ul powstańców Śląskich) oddawania automatu po serwisie z komentarzem że: "po 10 min drugi stopień się troszkę otworzy, ale to nie przeszkadza" PIERDOLĘ taką jakość. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-03 14:36:42 | |
Autor: Serwis - Technika Podwodna | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam, proszę o informacje kiedy i kto dokonywał tego serwisu te informacje
są w karcie serwisowej . Zapewne tam gdzie dostał pan nieprawdopodobny komentaż. Marcin Cegielski Technika Podwodna Sp. z o.o. 01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80 KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4ts2$r8o$1inews.gazeta.pl... Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a): |
|
Data: 2009-04-03 12:54:35 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Serwis - Technika Podwodna <serwis@technikapodwodna.pl> napisał(a):
Witam, proszę o informacje kiedy i kto dokonywał tego serwisu te informacje Powtarzam byłem świadkiem, nie stroną usługi serwisu. Było to po zmianie siedziby, kto z byłych pracowników uczestniczył pamiętam. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-03 14:01:47 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Użytkownik "Robert" <robertbl@plocman.pl> napisał w wiadomości news:gr4rfu$cdf$1inews.gazeta.pl...
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji. Widzisz problem czy raczej początek dyskusji wziął się stąd, że klient często nie wie że miał źle zrobiony serwis czy nieoryginalne części. Ci co robią porządnie a szczególnie dystrybutor chciałby wiedzieć kto takie praktyki stosuje i odbierać autoryzację aby klienci wiedzieli gdzie mogą oddać swój automat i mieć dobrze zrobiony serwis. Stąd apel TP aby zgłaszać do nich takie nieprawidłowości. Z tego co wiem właśnie jeden z serwisów stracił autoryzację za takie manewry. Sam miałem do czynienia z Apeksem TX100 po takim serwisie gdzie membrana była od innego automatu i miała za małą średnicę. Nie dość, że oddychało się dużo trudniej to była duża szansa na wypadnięcie jej pod wodą. Serwis wykonany w pewnym dużym centrum specjalizującym się w serwisach automatów... pozdrawiam, Karol Susicki http://divezone.pl |
|
Data: 2009-04-03 22:43:14 | |
Autor: jacekplacek | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a):
Gorzej tak jak zauważył ktoś w tej dyskusji jeśli pożyczą go komuś bowtedy prokurator może im zadawać bardzo niewygodne pytania. Podczas dochodzenia w sprawie śmierci nurka pytanie o serwis sprzętu będzie drugim lub trzecim z rzędu zaraz po systemie partnerskim i akcji ratowniczej. Nawet 1023 nie dotyczyło serwisu, czy stanu technicznego sprzętu: ani ze strony czeskiej, ani polskiej. Mają swoich rzeczoznawców. Znaczy, tak sądzę, że stąd ten brak zainteresowania. -- |