Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja

Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja

Data: 2010-07-26 17:53:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):

Witam.

Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie  kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy  reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami  transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus może  iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem  wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.

Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje zasilacz  i jestem obciążony kosztami.

Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?




--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-07-26 18:21:07
Autor: MAR
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?

Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
Coś jest o tym w gwarancji ?
Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za
opłatą, o ile w gwarancji o tym pisali.




--
Mar.

Data: 2010-07-26 18:33:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:21:07 +0200, MAR napisał(a):

On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?

Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
Coś jest o tym w gwarancji ?

Dlaczego by miało być, skoro koszt należy ponieźć przy nieuznaniu
gwarancji?

Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za
opłatą, o ile w gwarancji o tym pisali.

Sklep nie jest instytucją charytatywną, pokrywającą koszty zamiast klienta.


--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".

Data: 2010-07-26 21:07:15
Autor: Piotr M
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR <MAR100610@spox.org> napisa(a):

On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

Jeste obciony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzgldniona.. apiesz
rnic?

Ale dlaczego musi by obciaany gdy reklamacja zostaa odrzucona ?
Co jest o tym w gwarancji ?

Zadzwoni jutro do rzecznika z ciekawoci. Bo to jest dziwne. No chyba e  kto tu napisze wiarygodnie e to norma.


--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-26 21:47:30
Autor: Animka
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze:
Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR<MAR100610@spox.org>  napisał(a):

On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?

Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
Coś jest o tym w gwarancji ?

Zadzwonię jutro do rzecznika z ciekawości. Bo to jest dziwne. No chyba że
ktoś tu napisze wiarygodnie że to norma.

Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź otrzymasz.


--
animka

Data: 2010-07-26 22:19:27
Autor: Jawi
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze:
Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
otrzymasz.

Ty to potrafisz jednak...
Ja dzwoniłem w ostatnim roku trzy razy, też problem z gwarancją, dzodzwoniłem się za każdym razem.

Druga sprawa jak oddałeś do sklepu to wcale nie musisz korzystać z gwaranta tylko z niezgodności towaru z umową, niska jakość kabla do zasilania i tyle.

Data: 2010-07-26 22:28:13
Autor: Animka
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-26 22:19, Jawi pisze:
W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze:
Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
otrzymasz.

Ty to potrafisz jednak...
Ja dzwoniłem w ostatnim roku trzy razy, też problem z gwarancją,
dzodzwoniłem się za każdym razem.

W Warszawie?


--
animka

Data: 2010-07-26 22:44:59
Autor: Jawi
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-26 22:28, Animka pisze:
W dniu 2010-07-26 22:19, Jawi pisze:
W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze:
Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
otrzymasz.

Ty to potrafisz jednak...
Ja dzwoniłem w ostatnim roku trzy razy, też problem z gwarancją,
dzodzwoniłem się za każdym razem.

W Warszawie?


no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem zakupu do sklepu..."

Data: 2010-07-26 22:47:53
Autor: Animka
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:

no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa
gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem
zakupu do sklepu..."

Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).


--
animka

Data: 2010-07-27 02:30:36
Autor: Marcin Wasilewski
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2ksa2$im6$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:
no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa
gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem
zakupu do sklepu..."

Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).

    Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.

Data: 2010-07-27 14:37:05
Autor: Animka
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-27 02:30, Marcin Wasilewski pisze:
Użytkownik "Animka"<animka@to.nieja.wp.pl>  napisał w wiadomości
news:i2ksa2$im6$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:
no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa
gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem
zakupu do sklepu..."

Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).

     Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.

Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.

--
animka

Data: 2010-07-27 20:15:03
Autor: Andrzej Libiszewski
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze:


Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.

Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na
podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.


Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być uwzględniona na podstawie paragonu.

--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-27 20:40:59
Autor: Piotr M
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia 27-07-2010 o 20:15:03 Andrzej Libiszewski  <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):

W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze:


Jeste niezawodna - zawsze co gupiego napiszesz.

Tzn, spotkae si z przypadkiem, e uwzgldniono reklamacj na
podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu byy wymagane.


Lol, Animka, przesta ju... tak, kada reklamacja moe by uwzgldniona  na podstawie paragonu.

Ale to wyjtkowa raczej praktyka lub do jaki pierduek, odziey, butw  itp. Co do sprztu to raczej nie bo przecie na paragonie nie ma np  numerw seryjnych sprztu.


--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-27 20:54:33
Autor: Andrzej Libiszewski
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:


Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być
uwzględniona na podstawie paragonu.

Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
numerów seryjnych sprzętu.

Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa praktyka.



--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-27 22:20:27
Autor: Przemysaw Ryk
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:54:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):

Ale to wyjtkowa raczej praktyka lub do jaki pierduek, odziey, butw
itp. Co do sprztu to raczej nie bo przecie na paragonie nie ma np
numerw seryjnych sprztu.

Na fakturze take nie ma numerw seryjnych i nie, nie jest to wyjtkowa praktyka.

Ja Ci czowieku podziwiam. Taki autorytet podwaa... Trzeba mie
cohones... ;)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobieta, to jedyna zdobycz, ktra czatuje na swojego owc...            ]
[                                                              (Jrg Knr) ]

Data: 2010-07-27 22:28:16
Autor: Piotr M
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia 27-07-2010 o 20:54:33 Andrzej Libiszewski  <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):

W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:


Lol, Animka, przesta ju... tak, kada reklamacja moe by
uwzgldniona na podstawie paragonu.

Ale to wyjtkowa raczej praktyka lub do jaki pierduek, odziey, butw
itp. Co do sprztu to raczej nie bo przecie na paragonie nie ma np
numerw seryjnych sprztu.

Na fakturze take nie ma numerw seryjnych i nie, nie jest to wyjtkowa  praktyka.

Racja.

--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-28 03:05:46
Autor: Marcin Wasilewski
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2n3ld$ttb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-27 02:30, Marcin Wasilewski pisze:

Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).
     Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.

Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.

    A spotkałaś się z sytuacją aby ktoś posiadał paragon i fakturę do tej samej transakcji jednocześnie?

Data: 2010-07-26 22:22:34
Autor: Piotr M
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia 26-07-2010 o 21:47:30 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisa(a):

W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze:
Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR<MAR100610@spox.org>  napisa(a):

On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

Jeste obciony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzgldniona. apiesz
rnic?

Ale dlaczego musi by obciaany gdy reklamacja zostaa odrzucona ?
Co jest o tym w gwarancji ?

Zadzwoni jutro do rzecznika z ciekawoci. Bo to jest dziwne. No chyba  e
kto tu napisze wiarygodnie e to norma.

Nie dodzwonisz si. Lepiej wylij maila, napisz wszystko. Odpowied  otrzymasz.

A to Ci zaskocz, bo z rzecznikiem rozmawiaem ju w swojej historii z,  ja wiem, ponad 10 razy. A to krawaty w pralni mi zaatwili, a to w Media  Markt co tam.

Poza tym mamy do wyboru duo rzecznikw :) Nie dodzwonisz si do Warszawy  to dzwonisz do Gdaska, jak nie to do Szczecina, Krakowa itd :) No chyba  e rzecznik ma pokierowa jak spraw, papiery itd (bo chyba mona w  takim aspekcie te liczy na pomoc, nie miaem okazji i cae szczcie) to  wtedy trzeba (lub najatwiej) z tym najbliszym rzecznikiem, "swoim"..


--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-26 21:07:40
Autor: Piotr M
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski  <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):

Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisa(a):

Witam.

Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesiczny i zasilacz pad, a  waciwie
kabel. Reklamacja nieuwzgldniona gdy usterka z winy uytkownika. Gdy
reklamacje nie s uwzgldniane to klient jest obciany kosztami
transportu, i to nie maymi bo 42z netto, czyli ponad 50z. Ale Asus  moe
i "na rk" i zasilacz sobie zachowa "utylizujc go" i tym sposobem
wyzwoli klienta od obciajcego kosztu.

Jak dla mnie to jest nie fair. Id do sklepu, oddaje na gwarancje  zasilacz
i jestem obciony kosztami.

Jeste obciony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzgldniona. apiesz
rnic?

A apiesz fakt, e to oni decyduj?

--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-26 22:18:42
Autor: Andrzej Libiszewski
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:07:40 +0200, Piotr M napisał(a):



Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
różnicę?

A łapiesz fakt, że to oni decydują?

A kto ma o tym decydować, jeśli nie autoryzowany serwis? Nie chcesz płacić
- nie odbierasz sprzętu. Proste.

--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."

Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona