Data: 2010-07-26 17:53:41 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):
Witam. Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz różnicę? -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy" |
|
Data: 2010-07-26 18:21:07 | |
Autor: MAR | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ? Coś jest o tym w gwarancji ? Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za opłatą, o ile w gwarancji o tym pisali. -- Mar. |
|
Data: 2010-07-26 18:33:50 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:21:07 +0200, MAR napisał(a):
On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote: Dlaczego by miało być, skoro koszt należy ponieźć przy nieuznaniu gwarancji? Dodatkowo, jeśli oddał do sklepu, to tam powinien odebrać. Ewentualnie za Sklep nie jest instytucją charytatywną, pokrywającą koszty zamiast klienta. -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was". |
|
Data: 2010-07-26 21:07:15 | |
Autor: Piotr M | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR <MAR100610@spox.org> napisa(a):
On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote: Zadzwoni jutro do rzecznika z ciekawoci. Bo to jest dziwne. No chyba e kto tu napisze wiarygodnie e to norma. -- pzdr, Piotr M "Najczstsze kamstwo w Internecie? - Szukaem, ale nie znalazem." |
|
Data: 2010-07-26 21:47:30 | |
Autor: Animka | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze:
Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR<MAR100610@spox.org> napisał(a): Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź otrzymasz. -- animka |
|
Data: 2010-07-26 22:19:27 | |
Autor: Jawi | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze:
Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź Ty to potrafisz jednak... Ja dzwoniłem w ostatnim roku trzy razy, też problem z gwarancją, dzodzwoniłem się za każdym razem. Druga sprawa jak oddałeś do sklepu to wcale nie musisz korzystać z gwaranta tylko z niezgodności towaru z umową, niska jakość kabla do zasilania i tyle. |
|
Data: 2010-07-26 22:28:13 | |
Autor: Animka | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-26 22:19, Jawi pisze:
W dniu 2010-07-26 21:47, Animka pisze: W Warszawie? -- animka |
|
Data: 2010-07-26 22:44:59 | |
Autor: Jawi | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-26 22:28, Animka pisze:
W dniu 2010-07-26 22:19, Jawi pisze:no nie, ale zadzwonić może poza warszawę. Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem zakupu do sklepu..." |
|
Data: 2010-07-26 22:47:53 | |
Autor: Animka | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:
no nie, ale zadzwonić może poza warszawę. Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba). -- animka |
|
Data: 2010-07-27 02:30:36 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2ksa2$im6$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze: Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba). Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz. |
|
Data: 2010-07-27 14:37:05 | |
Autor: Animka | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-27 02:30, Marcin Wasilewski pisze:
Użytkownik "Animka"<animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane. -- animka |
|
Data: 2010-07-27 20:15:03 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze:
Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być uwzględniona na podstawie paragonu. -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds." |
|
Data: 2010-07-27 20:40:59 | |
Autor: Piotr M | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia 27-07-2010 o 20:15:03 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):
W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze: Ale to wyjtkowa raczej praktyka lub do jaki pierduek, odziey, butw itp. Co do sprztu to raczej nie bo przecie na paragonie nie ma np numerw seryjnych sprztu. -- pzdr, Piotr M "Najczstsze kamstwo w Internecie? - Szukaem, ale nie znalazem." |
|
Data: 2010-07-27 20:54:33 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:
Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa praktyka. -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds." |
|
Data: 2010-07-27 22:20:27 | |
Autor: Przemysaw Ryk | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:54:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):
Ale to wyjtkowa raczej praktyka lub do jaki pierduek, odziey, butw Ja Ci czowieku podziwiam. Taki autorytet podwaa... Trzeba mie cohones... ;) -- [ Przemysaw "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Kobieta, to jedyna zdobycz, ktra czatuje na swojego owc... ] [ (Jrg Knr) ] |
|
Data: 2010-07-27 22:28:16 | |
Autor: Piotr M | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia 27-07-2010 o 20:54:33 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):
W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze: Racja. -- pzdr, Piotr M "Najczstsze kamstwo w Internecie? - Szukaem, ale nie znalazem." |
|
Data: 2010-07-28 03:05:46 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja | |
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2n3ld$ttb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-27 02:30, Marcin Wasilewski pisze: Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz. Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane. A spotkałaś się z sytuacją aby ktoś posiadał paragon i fakturę do tej samej transakcji jednocześnie? |
|
Data: 2010-07-26 22:22:34 | |
Autor: Piotr M | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia 26-07-2010 o 21:47:30 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisa(a):
W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze: A to Ci zaskocz, bo z rzecznikiem rozmawiaem ju w swojej historii z, ja wiem, ponad 10 razy. A to krawaty w pralni mi zaatwili, a to w Media Markt co tam. Poza tym mamy do wyboru duo rzecznikw :) Nie dodzwonisz si do Warszawy to dzwonisz do Gdaska, jak nie to do Szczecina, Krakowa itd :) No chyba e rzecznik ma pokierowa jak spraw, papiery itd (bo chyba mona w takim aspekcie te liczy na pomoc, nie miaem okazji i cae szczcie) to wtedy trzeba (lub najatwiej) z tym najbliszym rzecznikiem, "swoim".. -- pzdr, Piotr M "Najczstsze kamstwo w Internecie? - Szukaem, ale nie znalazem." |
|
Data: 2010-07-26 21:07:40 | |
Autor: Piotr M | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisa(a):
Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisa(a): A apiesz fakt, e to oni decyduj? -- pzdr, Piotr M "Najczstsze kamstwo w Internecie? - Szukaem, ale nie znalazem." |
|
Data: 2010-07-26 22:18:42 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Serwis Asus i nieuwzgldniona reklamacja | |
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:07:40 +0200, Piotr M napisał(a):
A kto ma o tym decydować, jeśli nie autoryzowany serwis? Nie chcesz płacić - nie odbierasz sprzętu. Proste. -- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape shifted from mural to reality at his back." |
|