Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Serwis Brother

Serwis Brother

Data: 2015-07-22 19:16:53
Autor:
Serwis Brother
Witam,

Muszê wys³aæ urz±dzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdy¿ nie wykrywa mi czarnego kartrid¿a.
W zwi±zku z powy¿szym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartrid¿e (ActiveJet) mog± byæ powodem odmówienia naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wys³aæ do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysy³aæ drukarkê do g³ównej siedziby czy najbli¿szego oddzia³u?

Pozdrawiam!

Data: 2015-07-22 19:26:17
Autor:
Serwis Brother
Jeszcze jedno pytanko,
4. Czy drukarkê nale¿y wys³aæ z w³o¿onymi kartrid¿ami czy bez kartrid¿y czy te¿ z kartridzami wyjêtymi z drukarki?

Data: 2015-07-23 21:34:36
Autor: jakson
Serwis Brother
4. Czy drukarkê nale¿y wys³aæ z w³o¿onymi kartrid¿ami czy bez kartrid¿y czy te¿ z kartridzami wyjêtymi z drukarki?

Jak chcesz, zeby przy okazji zalalo drukarke to wyslij z tuszami.
Zreszta w instrukcji obslugi wszystko powinno byc objasnione.

Data: 2015-07-22 21:44:06
Autor: Grzegorz
Serwis Brother
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.

ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.

Data: 2015-07-22 22:13:40
Autor:
Serwis Brother
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy ActiveJet, wiêc prawie najlepszy i najdro¿szy na rynku. Pozatym pozosta³e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.
Drukarka to Brother MFC-J625DW

Data: 2015-07-23 07:54:55
Autor: m..c.
Serwis Brother
W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:

witam.

100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

skontaktuj siÄ™ z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w  sklepie w którym go kupiÅ‚eć.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy  ActiveJet, wiÄ™c prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym  pozostaÅ‚e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
Drukarka to Brother MFC-J625DW


--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2015-07-23 09:39:14
Autor:
Serwis Brother
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem.

Data: 2015-07-23 10:23:41
Autor: Poldek
Serwis Brother
earthwalker wrote:
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
więc nie wiem w czym może być problem.

Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

Data: 2015-07-23 11:08:03
Autor:
Serwis Brother
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Data: 2015-07-23 11:27:49
Autor: szemrany
Serwis Brother
On Thu, 23 Jul 2015 11:08:03 +0200, earthwalker wrote:

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Wpakuj inny egzemplarz kartridża też ActiveJeta, może to  on jest uwalony a
nie drukarka?

--
howgh
szemrany
"Trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe,
a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę"

Data: 2015-07-23 11:30:53
Autor: m..c.
Serwis Brother
W dniu .07.2015 o 11:08 <earthwalker> pisze:

GdybyÅ› byÅ‚ producentem drukarek, też byÅ› nie gwarantowaÅ‚ swoimi  pieniÄ™dzmi za kartridże robione przez kogoÅ› innego, w których  niewiadomo co jest.

Zgodze siÄ™ z powyższym, tylko, że ja nie reklamujÄ™ zatkania dyszy ale  brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcÄ™ kupować oryginalnego  kartridża za 100zÅ‚ aby siÄ™ przekonać czy wina leży w samym kartridżu,  gdyby oryginaÅ‚ nie sprawiaÅ‚ problemów to wówczas przyznajÄ™ peÅ‚nÄ… racjÄ™  producentowi, ale chyba każdy siÄ™ zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie  może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo siÄ™ zepsuÅ‚ sam z siebie albo  odpięła/poluzowaÅ‚a siÄ™ wiÄ…zka kabla od gdniaza.

nadal potrzymujÄ™ swoje zdanie. mam tÄ… drukarkÄ™ i na jednym zamienniku  chodziÅ‚a na drugim nie chciaÅ‚a. oryginaÅ‚ zawsze wykrywaÅ‚. w różnych  konfiguracjach którykolwiek kolor/czarny, a później przestaÅ‚ wykrywać inny  wykryty wczeÅ›niej kolor.


--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2015-07-27 12:42:16
Autor: Podmiot Liryczny
Serwis Brother
W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi. Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić co nawaliło.
Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś w serwisie HP.

--
LP PL

Data: 2015-07-28 09:54:57
Autor: Poldek
Serwis Brother
earthwalker wrote:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
może uszkodzić czujnika tuszu?

Wsadziłeś niewiadomo co, może być, że podróbka była na tyle kiepska, że zrobiła zwarcie i spowodowała przepalenie jakiegoś elementu związanego z wykrywaniem kartridża. Oszczędności polegające na używaniu nieoryginalnych kartridży mogą się okazać kosztowne. Każdy producent dużymi literami ostrzega przed wkładaniem nieoryginalnych kartridży.
Chcesz drukować tanio, to kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 - oryginalne tusze są śmiesznie tanie i starczają na baaardzo długo.

Data: 2015-07-31 22:54:29
Autor: Kamil
Serwis Brother
Użytkownik <earthwalker> napisał:

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża.

Skąd wiesz, że to wina drukarki? W większości przypadków oznacza to uszkodzony wkład.

Nie chcę kupować oryginalnego kartridża ...

To idź do wróżki, a majlepiej do jakiegoś serwisu gdzie wstawią sprawny atrament i będziesz wiedział co jest wadliwe. A jeśli uzywasz zamienników to zapomnij o gwarancji. Drukarka zapisuje w historii typ i nr fabryczny zamontowanego wkładu.

Pzdr

Data: 2015-07-29 09:51:50
Autor: Podmiot Liryczny
Serwis Brother
W dniu 2015-07-22 o 22:13, earthwalker pisze:
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ
w sklepie w którym go kupi³eæ.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy
ActiveJet, wiêc prawie najlepszy i najdro¿szy na rynku. Pozatym
pozosta³e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.
Drukarka to Brother MFC-J625DW

Moja dziewczyna ma podobny model i te¿ raportowa³a problemy z zamiennikami. Widaæ Brother jest zamiennikooporny. Z tym, ¿e u niej powrót do oryginalnych tuszy spowodowa³ ust±pienie "dolegliwo¶ci".

--
LP PL

Data: 2015-07-23 09:39:20
Autor: Poldek
Serwis Brother
earthwalker wrote:

Muszê wys³aæ urz±dzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdy¿ nie
wykrywa mi czarnego kartrid¿a.
W zwi±zku z powy¿szym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartrid¿e (ActiveJet) mog± byæ powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?

Tak.

Data: 2015-07-23 09:54:47
Autor: Chris
Serwis Brother
W dniu 2015-07-22 o 19:16, earthwalker pisze:
Witam,

Muszê wys³aæ urz±dzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdy¿ nie
wykrywa mi czarnego kartrid¿a.
W zwi±zku z powy¿szym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartrid¿e (ActiveJet) mog± byæ powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?

Nawet bêd±, serwis jak zobaczy zamiennik od razu daje odmowê uznania gwarancji.

Wymieñ tusz ACJ na nowy tam gdzie kupi³e¶, ka¿dy produkt mo¿e byæ wadliwy.

--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2015-07-25 13:47:25
Autor: Hans Kloß
Serwis Brother
Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
Witam,

Muszê wys³aæ urz±dzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdy¿ nie wykrywa mi czarnego kartrid¿a.
W zwi±zku z powy¿szym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartrid¿e (ActiveJet) mog± byæ powodem odmówienia naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wys³aæ do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysy³aæ drukarkê do g³ównej siedziby czy najbli¿szego oddzia³u?

Pozdrawiam!

Niestety, nie chcê Ciê martwiæ, ale service Brother doskonale zna ten problem. Nieoryginalne tusze przeciekaj± i uwalaj± fotodiodê, która rozpoznaje w³o¿ony kartrid¿. Tak, ¿e przy okazji ¿aden inny kartrid¿ Ci nie pomo¿e. Producenci drukarek s± innego zdania ni¿ ty: "Nie po to zosta³a kupiona ta drukarka, ¿eby drukowaæ na tuszach, które  kosztuj± powy¿ej 50z³ za kolor. Pozatym te kartrid¿e nie maj± chipów wiêc nie wiem w czym mo¿e byæ problem. " Oni na tym zarabiaj±, a jak wyja¶ni³em powy¿ej, istnienie czipa. czy te¿ nie nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Wy¶lesz do serwisu i dostaniesz standardow± w tym przypadku odpowied¼ - tusz nieoryginalny ZERO Gwarancji.. Jedyne czego mo¿esz spróbowaæ, to reklamacja u producenta tuszu- Twój problem jest spowodowany wadliw± konstrukcj± pojemnika z tuszem i to oni s± winny awarii drukarki.

Data: 2015-07-26 12:31:50
Autor:
Serwis Brother
U¿ytkownik "Hans Kloß" <andyniemczuk@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:11b487c2-6611-4975-aaa1-
Nieoryginalne tusze przeciekaj± i uwalaj± fotodiodê, która rozpoznaje w³o¿ony kartrid¿.

Z tego co zaobserwowa³em to fotodioda jest powy¿ej otworu z tuszem. Zatem jak tusz mo¿e zalaæ fotodiodê, chyba tylko w przypadku gdy drukarkê postawimy do góry dnem, co w moim przypadku nie mia³o miejsca?

Serwis Brother

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona