Data: 2015-07-22 21:44:06 | |
Autor: Grzegorz | |
Serwis Brother | |
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.
ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e. |
|
Data: 2015-07-22 22:13:40 | |
Autor: | |
Serwis Brother | |
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.To raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy ActiveJet, wiêc prawie najlepszy i najdro¿szy na rynku. Pozatym pozosta³e kolory drukarka widzi bez problemów. ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.Drukarka to Brother MFC-J625DW |
|
Data: 2015-07-23 07:54:55 | |
Autor: m..c. | |
Serwis Brother | |
W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:
witam. 100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz. skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w sklepie w którym go kupiłeć.To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy ActiveJet, więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym pozostałe kolory drukarka widzi bez problemów. -- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2015-07-23 09:39:14 | |
Autor: | |
Serwis Brother | |
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz. Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem. |
|
Data: 2015-07-23 10:23:41 | |
Autor: Poldek | |
Serwis Brother | |
earthwalker wrote:
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz. Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest. |
|
Data: 2015-07-23 11:08:03 | |
Autor: | |
Serwis Brother | |
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest. Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu? Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza. |
|
Data: 2015-07-23 11:27:49 | |
Autor: szemrany | |
Serwis Brother | |
On Thu, 23 Jul 2015 11:08:03 +0200, earthwalker wrote:
Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu? Wpakuj inny egzemplarz kartridża też ActiveJeta, może to on jest uwalony a nie drukarka? -- howgh szemrany "Trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe, a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę" |
|
Data: 2015-07-23 11:30:53 | |
Autor: m..c. | |
Serwis Brother | |
W dniu .07.2015 o 11:08 <earthwalker> pisze:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest. nadal potrzymuję swoje zdanie. mam tą drukarkę i na jednym zamienniku chodziła na drugim nie chciała. oryginał zawsze wykrywał. w różnych konfiguracjach którykolwiek kolor/czarny, a później przestał wykrywać inny wykryty wcześniej kolor. -- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2015-07-27 12:42:16 | |
Autor: Podmiot Liryczny | |
Serwis Brother | |
W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi. Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić co nawaliło. Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś w serwisie HP. -- LP PL |
|
Data: 2015-07-28 09:54:57 | |
Autor: Poldek | |
Serwis Brother | |
earthwalker wrote:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi Wsadziłeś niewiadomo co, może być, że podróbka była na tyle kiepska, że zrobiła zwarcie i spowodowała przepalenie jakiegoś elementu związanego z wykrywaniem kartridża. Oszczędności polegające na używaniu nieoryginalnych kartridży mogą się okazać kosztowne. Każdy producent dużymi literami ostrzega przed wkładaniem nieoryginalnych kartridży. Chcesz drukować tanio, to kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 - oryginalne tusze są śmiesznie tanie i starczają na baaardzo długo. |
|
Data: 2015-07-31 22:54:29 | |
Autor: Kamil | |
Serwis Brother | |
Użytkownik <earthwalker> napisał:
Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Skąd wiesz, że to wina drukarki? W większości przypadków oznacza to uszkodzony wkład. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża ... To idź do wróżki, a majlepiej do jakiegoś serwisu gdzie wstawią sprawny atrament i będziesz wiedział co jest wadliwe. A jeśli uzywasz zamienników to zapomnij o gwarancji. Drukarka zapisuje w historii typ i nr fabryczny zamontowanego wkładu. Pzdr |
|
Data: 2015-07-29 09:51:50 | |
Autor: Podmiot Liryczny | |
Serwis Brother | |
W dniu 2015-07-22 o 22:13, earthwalker pisze:
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæTo raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy Moja dziewczyna ma podobny model i te¿ raportowa³a problemy z zamiennikami. Widaæ Brother jest zamiennikooporny. Z tym, ¿e u niej powrót do oryginalnych tuszy spowodowa³ ust±pienie "dolegliwo¶ci". -- LP PL |