Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Serwis Brother

Serwis Brother

Data: 2015-07-22 21:44:06
Autor: Grzegorz
Serwis Brother
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.

ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.

Data: 2015-07-22 22:13:40
Autor:
Serwis Brother
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ w sklepie w którym go kupi³eæ.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy ActiveJet, wiêc prawie najlepszy i najdro¿szy na rynku. Pozatym pozosta³e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.
Drukarka to Brother MFC-J625DW

Data: 2015-07-23 07:54:55
Autor: m..c.
Serwis Brother
W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:

witam.

100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

skontaktuj siÄ™ z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w  sklepie w którym go kupiÅ‚eć.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy  ActiveJet, wiÄ™c prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym  pozostaÅ‚e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
Drukarka to Brother MFC-J625DW


--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2015-07-23 09:39:14
Autor:
Serwis Brother
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem.

Data: 2015-07-23 10:23:41
Autor: Poldek
Serwis Brother
earthwalker wrote:
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
więc nie wiem w czym może być problem.

Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

Data: 2015-07-23 11:08:03
Autor:
Serwis Brother
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Data: 2015-07-23 11:27:49
Autor: szemrany
Serwis Brother
On Thu, 23 Jul 2015 11:08:03 +0200, earthwalker wrote:

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Wpakuj inny egzemplarz kartridża też ActiveJeta, może to  on jest uwalony a
nie drukarka?

--
howgh
szemrany
"Trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe,
a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę"

Data: 2015-07-23 11:30:53
Autor: m..c.
Serwis Brother
W dniu .07.2015 o 11:08 <earthwalker> pisze:

GdybyÅ› byÅ‚ producentem drukarek, też byÅ› nie gwarantowaÅ‚ swoimi  pieniÄ™dzmi za kartridże robione przez kogoÅ› innego, w których  niewiadomo co jest.

Zgodze siÄ™ z powyższym, tylko, że ja nie reklamujÄ™ zatkania dyszy ale  brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcÄ™ kupować oryginalnego  kartridża za 100zÅ‚ aby siÄ™ przekonać czy wina leży w samym kartridżu,  gdyby oryginaÅ‚ nie sprawiaÅ‚ problemów to wówczas przyznajÄ™ peÅ‚nÄ… racjÄ™  producentowi, ale chyba każdy siÄ™ zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie  może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo siÄ™ zepsuÅ‚ sam z siebie albo  odpięła/poluzowaÅ‚a siÄ™ wiÄ…zka kabla od gdniaza.

nadal potrzymujÄ™ swoje zdanie. mam tÄ… drukarkÄ™ i na jednym zamienniku  chodziÅ‚a na drugim nie chciaÅ‚a. oryginaÅ‚ zawsze wykrywaÅ‚. w różnych  konfiguracjach którykolwiek kolor/czarny, a później przestaÅ‚ wykrywać inny  wykryty wczeÅ›niej kolor.


--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2015-07-27 12:42:16
Autor: Podmiot Liryczny
Serwis Brother
W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
może uszkodzić czujnika tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi. Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić co nawaliło.
Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś w serwisie HP.

--
LP PL

Data: 2015-07-28 09:54:57
Autor: Poldek
Serwis Brother
earthwalker wrote:
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
może uszkodzić czujnika tuszu?

Wsadziłeś niewiadomo co, może być, że podróbka była na tyle kiepska, że zrobiła zwarcie i spowodowała przepalenie jakiegoś elementu związanego z wykrywaniem kartridża. Oszczędności polegające na używaniu nieoryginalnych kartridży mogą się okazać kosztowne. Każdy producent dużymi literami ostrzega przed wkładaniem nieoryginalnych kartridży.
Chcesz drukować tanio, to kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 - oryginalne tusze są śmiesznie tanie i starczają na baaardzo długo.

Data: 2015-07-31 22:54:29
Autor: Kamil
Serwis Brother
Użytkownik <earthwalker> napisał:

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża.

Skąd wiesz, że to wina drukarki? W większości przypadków oznacza to uszkodzony wkład.

Nie chcę kupować oryginalnego kartridża ...

To idź do wróżki, a majlepiej do jakiegoś serwisu gdzie wstawią sprawny atrament i będziesz wiedział co jest wadliwe. A jeśli uzywasz zamienników to zapomnij o gwarancji. Drukarka zapisuje w historii typ i nr fabryczny zamontowanego wkładu.

Pzdr

Data: 2015-07-29 09:51:50
Autor: Podmiot Liryczny
Serwis Brother
W dniu 2015-07-22 o 22:13, earthwalker pisze:
skontaktuj siê z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymieniæ
w sklepie w którym go kupi³eæ.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdy¿ zamiennik jest firmy
ActiveJet, wiêc prawie najlepszy i najdro¿szy na rynku. Pozatym
pozosta³e kolory drukarka widzi bez problemów.


ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomo¿e.
Drukarka to Brother MFC-J625DW

Moja dziewczyna ma podobny model i te¿ raportowa³a problemy z zamiennikami. Widaæ Brother jest zamiennikooporny. Z tym, ¿e u niej powrót do oryginalnych tuszy spowodowa³ ust±pienie "dolegliwo¶ci".

--
LP PL

Serwis Brother

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona