Serwis Brother

Data: 2015-07-25 13:47:25
Autor: Hans Kloß
Serwis Brother
Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
Witam,

Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?

Pozdrawiam!

Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem. Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci drukarek są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które  kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym zarabiają, a jak wyjaśniłem powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz do serwisu i dostaniesz standardową w tym przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny ZERO Gwarancji.. Jedyne czego możesz spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój problem jest spowodowany wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny awarii drukarki.

Data: 2015-07-26 12:31:50
Autor:
Serwis Brother
Użytkownik "Hans Kloß" <andyniemczuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:11b487c2-6611-4975-aaa1-
Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony kartridż.

Z tego co zaobserwowałem to fotodioda jest powyżej otworu z tuszem. Zatem jak tusz może zalać fotodiodę, chyba tylko w przypadku gdy drukarkę postawimy do góry dnem, co w moim przypadku nie miało miejsca?

Serwis Brother