Serwis Lenovo

Data: 2009-09-07 12:04:23
Autor: usenet
Serwis Lenovo
mialem HP i sie zwalil, plyta byla do wymiany, lapek mial dwa lata gwarancji, ktora uplywala miesiac po awarii - puscilem maila do goscia z serwisu, gosciu odpisal z prosba o dane laptopa i takie tam, od razu mu powiedzialem ze nia mam zadnych papierow, ani dowodu zakupu ani karty gwarancyjnej (lapek byl w Polsce kupion) ale gosc powiedzial ze on ma w bazie i wlasciwie mu papiery sa niepotrzebne
potem zadzwonil, ze bedzie przejezdzal kolo z mnie pracy wiec jak chce to moge zejsc i mu tego lapka zniesc - faktycznie ok 17.30 jakis koles czekal, wzial laptop i powtorzyla sie taka sama sytuacja za kilka dni tzn przywiozl mi go kolo poludnia zrobionego
ale to wszystko bylo w Anglii
teraz mam della ponad rok, wzialem go bo dawali 4 lata gwarancji gratis ale nia mam doswiadczenia jeszcze z serwisem

--
usenet

Data: 2009-09-07 17:42:18
Autor: Wiktor S.
Serwis Lenovo
to moge zejsc i mu tego lapka zniesc - faktycznie ok 17.30 jakis koles
czekal, wzial laptop i powtorzyla sie taka sama sytuacja za kilka dni
tzn przywiozl mi go kolo poludnia zrobionego ale to wszystko bylo w Anglii

HAHAHA, "jakiś koleś czekał". W Polsce toby ci z tym laptopem odjechał i tyle go widziałeś...

--
Azarien

Serwis Lenovo