Serwis Rock Shox Motion Control

Data: 2010-08-13 23:28:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Serwis Rock Shox Motion Control
Całkiem niedawno był wątek o padniętej blokadzie w Motion Control i
pojawiło się pytanie co z tym zrobić. Mnie też to spotkało ostatnio
drugi raz, postanowiłem więc zmienić o-ringi, które są winne. Kosztowały
mnie 1,10 zł za 3 komplety. ;-) Rozmiary na paragonie to 11*3,5 i
23*2,5. Podejrzewam, że sprawcą wycieków jest ten mniejszy, bo on
pracuje na tłoku. Tutaj fota: http://miki.menek.one.pl/o-ringi.jpg Mały
o-ring wchodzi w ten czarny pierścień i przesuwa się po widocznym tłoku
tłumika odbicia. Duży o-ring jest na zewnątrz pierścienia, styka się z
wewnętrzną powierzchnią górnej goleni i nie pracuje, więc pewnie się nie
zużywa, ale na wszelki wypadek zmieniłem.
Niestety w czasie przeglądu spotkała mnie niemiła niespodzianka. Gdy
wycierałem szmatą tłumik kompresji/blokadę, od tytanowej sprężyny odpadł
kawałek nita. Coś te tłumiki Black Box są felerne, sam nie wiem co o tym
myśleć. Na poniższej focie widać jak to wygląda, dla porównania obok są
całe nity: http://miki.menek.one.pl/bb_mc_nit.jpg Nit który się zepsuł
trzyma dół tłumika przy sprężynie. W tej chwili wszystko nadal się
trzyma, poza tym jest drugi nit po drugiej stronie, ale zastanawiam się
czy w przyszłości nie będzie z tym poważnego problemu.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Serwis Rock Shox Motion Control