Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?

Data: 2010-04-28 21:45:49
Autor: Yogi\(n\)
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
Użytkownik "latet" <latet@spam.pl> napisał w wiadomości news:hra1va$rb$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Tak, to norma, zresztą w innych ASO jest podobnie (mam doświadczenia z renault, toyotą i mitsubishi). Silniczka wycieraczki poszukaj na allegro, albo na szrocie, za 50-80 złotych powinieneś znaleźć. Ja kupowałem częsci do clio na szrotach i w normalnych sklepach - przyciski, które w ASO kosztowały po 400 zł, kupowałem po 10, łożysko - ASO 460, sklep - 19, jakieś plastikowe pierdółki - w ASO od 200 do 600, na szrocie za równowartość dwóch, trzech piw. Szyba do corolli - kilka tysięcy, w zwykłym sklepie 260 zł, radio - ponad 2 tys,. w ASO, na allegro - 90 zł. Itd, itp.
Spawanie tłumika (rury) to dobry pomysł, ale być może kupisz zamiennik za kilka stówek, co może wyjść podobnie lub ciut drożej niż spawanie. Nawet jeśli wytrzyma parę lat mniej, niż oryginał, to kupisz sobie kolejny a i tak wyjdzie taniej, niż w ASO ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-28 21:52:04
Autor: Yogi\(n\)

A nawet za 40: http://allegro.pl/item1014346978_silnik_tylnej_wycieraczki_yaris_sirion_2006.html

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-28 21:56:46
Autor: Yogi\(n\)
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
Data: 2010-04-28 22:30:05
Autor: latet
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
A nawet za 40: http://allegro.pl/item1014346978_silnik_tylnej_wycieraczki_yaris_sirion_2006.html

Nie wiem czy mogę to kupić, bo tam jest napisane Yaris 06, a mój jest z 1999 r. i do tego oryg. japończyk, więc nie wiem, czy będzie pasować. Choć za takie grosze zaryzykować można...

latet

Data: 2010-04-28 22:55:22
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "latet" <latet@spam.pl> napisał w wiadomości news:hra6bm$i1c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale są inne (tylko droższe), cos dopasujesz. Zresztą wymontuj stary, to bedziesz wiedział, czy taki sam.

--
Yogi(n)

Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?