Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?

Data: 2010-04-29 11:31:09
Autor: gregor
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
Ja robilem Roverka w serwisie autoryzowanym hondy

za nowy swozen przedniego zawieszenia zaplacilem 87 zl + 13 zl za robocizne, nigdzie taniej bym tego nie zrobil trzeba chyba jedynie umiec negocjowac :)

gregor

Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?