Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?

Data: 2010-04-29 13:07:52
Autor: Marx
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
Te ceny sa dla ubezpieczalni, ASO kroja na tym niezla kase.
Nie sadze aby ASO kupowalo szybe od producenta za 4 tys zl...
Marx

Data: 2010-04-29 23:17:11
Autor: Piotrek
Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
Te ceny sa dla ubezpieczalni, ASO kroja na tym niezla kase.
Nie sadze aby ASO kupowalo szybe od producenta za 4 tys zl...

oczywiscie ze nie :)
jak kupia ja za 1-1,5 tys to max :)

ja kupuje czesci do swojego samochodu od kolegi ktory pracuje w firmie dostarczajacej czesci do ASO i widze roznice miedzy tym jaka cene mam na fakturze od niego a ile chca za ta sama czesc w ASO.
roznice kosmiczne :)

--
pzdr
piotrek

Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?