Serwis Voelkl-a (uszkodzone wiazanie snowboardowe Peak)

Data: 2011-01-03 14:59:15
Autor: marek
Serwis Voelkl-a (uszkodzone wiazanie snowboardowe Peak)
Hej,

Odpadla (odlamala sie i zgubila) metalowa pompka od paska przy
wiazaniu Voelkl Peak.
Teraz napinanie paska jest bardzo utrudnione.

Czy macie namiar na serwis, ktory jest mi w stanie to szybko naprawic?
Inne pomysly?

-marek

Data: 2011-01-04 00:29:01
Autor: ADAM
[...]

Zadzwon do dystrybutora Voelkla 12 633 5887 i popros o taka pompke. Mysle, ze nie bedzie problemu.

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Serwis Voelkl-a (uszkodzone wiazanie snowboardowe Peak)