Serwis Xiaoyi Dash Cam

Data: 2017-08-26 18:59:46
Autor: Budzik
Serwis Xiaoyi Dash Cam
Użytkownik PlaMa barakady@wp.pl ...

Hej, szukam serwisu kamerki Yi Dash Cam (165st). Potrzebuję wymienić ekran we swojej.

Ktoś? Coś? : )

Z ciekawości - jak sprawuje się ta funkcja ostrzegania i wspomagania jazdy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2017-08-30 18:51:58
Autor: PlaMa
Serwis Xiaoyi Dash Cam
W dniu 2017-08-26 o 20:59, Budzik pisze:

Hej, szukam serwisu kamerki Yi Dash Cam (165st). Potrzebuję wymienić
ekran we swojej.
Ktoś? Coś? : )
Z ciekawości - jak sprawuje się ta funkcja ostrzegania i wspomagania jazdy?

Bardzo tak se. W sumie nie wiem przed czym mnie ostrzegała bo gadała po chińsku, ale jak po przejechaniu 1 km krzyczała mi na rondzie i drodze po łuku to ją szybko wyłączyłem.

Serwis Xiaoyi Dash Cam