Serwis amortyzatorów Magury - pomocy :(

Data: 2009-07-14 21:58:44
Autor: kml
Serwis amortyzatorów Magury - pomocy :(

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:ccb66b63-eb36-4329-b8e4-81d11c0229dfm11g2000yqh.googlegroups.com...
Cieszyłem się moim Roninem niezbyt długo, może za długo leżał
nieużywany czekając na nową ramę i się skubany zepsuł :(

Pewnie na preclu nikt nie miał do czynienia z tym amorem, wiec nie
będę pisał o co chodzi.

Szukam więc jakiegoś sprawdzonego serwisu znającego się na
amortyzatorach Magury i mającego dostęp do ewentualnych części
zamiennych - ja trafiłem na 'cozmobike' i nie wiem czy warto im ufać.
Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
--

Sugestia cienka ale może warto wysłać do Rzeszy?

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Serwis amortyzatorów Magury - pomocy :(