Serwis aukcyjny zaprasza!

Data: 2009-10-17 03:27:58
Autor: AUKCJE FM
Serwis aukcyjny zaprasza!
Dzień dobry!

Miło jest nam zaprosić  do współpracy FIRMY HANDLOWE i SKLEPY
INTERNETOWE w aktywnej sprzedaży i integracji z serwisem aukcyjnym
AUKCJE FM za pomocą pliku importu XML.

Oferujemy szybkie wystawianie aukcji typu KUP TERAZ z fotografią i
automatycznym dopasowaniem branży do produktu z poziomu profilu
użytkownika.

Dodatkowo umożliwiamy importy aukcji i ofert własnych z innych
serwisów aukcyjnych za pomocą programu do pobrania.

Naszym użytkownikom zapewniamy:

-Darmowa wysyłka SMS z informacją o sprzedaży produktu,

-Automatyczne tłumaczenie aukcji na 48 języków,

-Zarobkowy Program Partnerski (prowizje od opłat i sprzedaży),

-Pobieranie banerów na stronę reklamujących własne aukcje,

-Integracja płatności z systemem PayPal oraz DotPay,

-Zabezpieczenie transakcji i bezpieczeństwo dla kupującego,

-Konta typu Pewny Sprzedawca,

-Szybką aktywacje konta danymi z dokumentu (NIP i PESEL),

-Setki tysięcy unikalnych odwiedzających,

-Brak użytkowników w wieku 12-17 lat.

-- -

Z poważaniem,
AUKCJE FM
Copyright 2008-2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone
http://aukcje.fm

Data: 2009-10-17 15:08:54
Autor: wspolna-flaszka.pl
Serwis aukcyjny zaprasza!
"Dodatkowo umożliwiamy importy aukcji i ofert własnych z innych
serwisów aukcyjnych za pomocą programu do pobrania."

dodatkowo wysylacie niezamowiona informacje handlowa na skrzynki mail pod przykrywka rzekomego pytania
o zgode na jej wyslanie. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale sprawa juz poszla na policje.
I jestem pewny ze nie tylko ja to zrobilem.

Data: 2009-10-21 01:29:46
Autor: payol
Serwis aukcyjny zaprasza!

-Setki tysięcy unikalnych odwiedzających,

w ciagu... dnia, tygodnia, miesiaca czy roku? jakies potwierdzenie
tych informacji? czy po prostu slogan reklamowy?

-Brak użytkowników w wieku 12-17 lat.
czyli mniejszy target :P

peace
Payol
http://www.touchtheworld.blox.pl

Data: 2009-10-22 07:22:33
Autor: Kane
Serwis aukcyjny zaprasza!
Dzień dobry!

Chyba Szczęść Boże !

"Dodatkowo serwis aukcyjny AUKCJE FM jest pierwszy oraz jedynym katolickim serwisem internetowym w Polsce."

;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-10-22 02:08:51
Autor: payol
Serwis aukcyjny zaprasza!
 "Kane"  wrote:
> [...]

Chyba Szczęść Boże !

"Dodatkowo serwis aukcyjny AUKCJE FM jest pierwszy oraz jedynym katolickim

Trzeba siac, siac siac :)