Serwis automat贸w - Lubelszczyzna, podlaski e

Data: 2010-08-29 20:47:20
Autor: Mumin
Serwis automat贸w - Lubelszczyzna, podlaski e
Witajcie!

Czy orientujecie si臋 gdzie na Lubelszczy藕nie (okolice Bia艂ej Podlaskiej je艣li to mo偶liwe) znajduje si臋 jaki艣 godny zaufania serwis automatycznych skrzy艅 bieg贸w? Mam pewne w膮tpliwo艣ci co do swojej skrzyni i chcia艂bym jako艣 j膮 przetestowa膰.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2010-09-01 10:12:35
Autor: Robson

W zasadzie jedyny serwis to Panie艅szczyzna 8 ko艂o Jastkowa http://www.plochec.com/

Data: 2010-09-01 18:22:09
Autor: Mumin
W dniu 2010-09-01 10:12, Robson pisze:

W zasadzie jedyny serwis to Panie艅szczyzna 8 ko艂o Jastkowa
http://www.plochec.com/

Dzi臋ki!

--
Pozdrawiam,
Mumin

Serwis automat贸w - Lubelszczyzna, podlaski e