Serwis automatów - przesyłka gratis w obie strony! [market]

Data: 2009-03-05 16:30:04
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Serwis automatów - przesyłka gratis w obie strony! [market]
Witam!
Wiesiek mnie natchnął - człowiek z natury leniwy jest choć nurek :)

W związku z tym przygotowałem promocję na serwis automatów Apeks, Scubapro, Scubatech - my płacimy za wysyłkę kurierską w obie strony!

Zgłaszasz się do nas do serwisu, my wysyłamy do ciebie kuriera, który odbiera automat oddechowy a po kilku dniach odwozi przeserwisowany :) Płacisz tylko za serwis i części - przesyłki my pokrywamy!

http://divezone.pl/serwis.php

pozdrawiam
Karol

Data: 2009-03-05 18:04:42
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Serwis automatów - przesyłka gratis w obie stron y! [market]
A jeśli podczas "czyszczenia" zajdzie konieczność wymiany "czegoś_tam" to co?
Wiesiek

Data: 2009-03-05 18:23:58
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Serwis automatów - przesyłka gratis w obie stron y! [market]
Kiedyś zamówiłem coś z dostawą przez f-mę kurierską. Po powrocie z pracy zastałem w drzwiach kartkę że kurier był np. o 12.00 i że towar do odbioru w siedzibie firmy .... do 15.00. Jak do nich zadzwoniłem to dowiedziałem ze oni też pracują do 15.00 i albo ja odbiorę u nich albo oni odsyłają towar do nadawcy. A firma na drugim końcu miasta.

Wiesiek

Data: 2009-03-05 18:46:41
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Wiesław Łopata-UMPC" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gop1r0$c0f$1news.dialog.net.pl...
[...]

DPD pracuje do 18:00, można sobie dostawę do pracy zamówić nie ma problemu. Jeśli chodzi o wymiane. Kompletny serwis zawiera w sobie wymianą prawie wszystkich elementów ruchomych czy zużywających się. W zależności od producenta cena zestawów serwisowych się różni ale zawiera wszystkie przewidziane przez producenta elementy do wymiany na 1 i 2 stopniu. Bardzo żadko zdarza się, że trzeba wymienić coś więcej - jeśli już to są mechaniczne uszkodzenia typu pęknięta kierownica wydechu.

Czyszczenie jak napisałeś wykonujemy rzadko, raczej wtedy gdy ktoś oddaje automat pomiędzy serwisami. W innym przypadku wymieniamy wszystko co trzeba - to daje pewność, że będzie ok. Trudno jest "optycznie" ocenić stopień zużycia oringów czy membrany.

pzdr
Karol

Data: 2009-03-05 23:58:31
Autor: agornicki
Serwis automatów - przesyłka gratis w obie str ony! [market]
On 5 Mar, 16:30, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
[...]

Baadzo mnie sie podoba

Brakuje mi tylko dwóch jeszcze pozycji, Czystość tlenowa (chyba że tak
samo jak serwis) i serwis 1 st tylko.
A no i informacji ze jak nie ekspresowa to na kiedy ?
Pozdrawiam

Data: 2009-03-06 12:35:43
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
[...]

Masz rację, nie ma tej pozycji. Czystość tlenowa może być w cenie serwisu 1st czyli 60pln + części. Nie mamy tej pozycji w cenniku gdyż tak naprawdę "oxygen service" jest w przypadku większości automatów niewykonalny zgodnie z prawidłami sztuki - nie ma kitów tlenowych :)

A no i informacji ze jak nie ekspresowa to na kiedy ?
Pozdrawiam
Ekspres to na drugi dzień. Normalnie 3 dni + czas na przesyłki.

pozdrawiam Karol

Data: 2009-03-06 10:19:16
Autor: stary nuras
[...]

Ile kosztuje serwis Scubapro z wymianą części: 1st+ 2st + octopus

Data: 2009-03-06 12:33:08
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "stary nuras" <m.weiss@erontrans.pl> napisał w wiadomości
Ile kosztuje serwis Scubapro z wymianą części: 1st+ 2st + octopus

Jaki model gdybyś mógł podać, gdyż mają różne ceny serwis kitów...

Karol

Data: 2009-03-06 13:59:28
Autor: m.weiss
> [...]

> Ile kosztuje serwis Scubapro z wymianą części: 1st+ 2st + octopus

Jaki model gdybyś mógł podać, gdyż mają różne ceny serwis kitów...

MK 20 + G 250 , R 190

Data: 2009-03-06 14:09:43
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik <m.weiss@erontrans.pl> napisał w wiadomości news:098b.00000106.49b11e30newsgate.onet.pl...

> [...]
> Ile kosztuje serwis Scubapro z wymianą części: 1st+ 2st + octopus

Jaki model gdybyś mógł podać, gdyż mają różne ceny serwis kitów...

145pln serwis kity
120pln robocizna
275pln razem

Karol

Serwis automatów - przesyłka gratis w obie strony! [market]