Serwis butow narciarskich we Wroclawiu

Data: 2010-01-27 08:43:07
Autor: Piotr Sieniawski
Serwis butow narciarskich we Wroclawiu
Zna ktos jakies miejsce jak w temacie?
Puscily mi sworznie w klamrach i potrzebuje to naprawic.

Data: 2010-01-27 18:30:21
Autor: J.F.
Serwis butow narciarskich we Wroclawiu
Uzytkownik "Piotr Sieniawski" <piotr.sieniawski@gmail.com>
Zna ktos jakies miejsce jak w temacie?
Puscily mi sworznie w klamrach i potrzebuje to naprawic.

Wroclaw, GRABISZYNSKA 50 a.. Tel.: /71/ 34-11-581 Zadzwon, spytaj czy to ich dzialka.

J.

Data: 2010-01-28 01:34:18
Autor: Piotr Sieniawski
On 27 Sty, 18:30, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Piotr Sieniawski" <piotr.sieniaw...@gmail.com>

> Zna ktos jakies miejsce jak w temacie?
> Puscily mi sworznie w klamrach i potrzebuje to naprawic.

> [...]

Dzieki. Zadzwonilem i jest nadzieja ;)

Data: 2010-01-28 12:42:43
Autor: J.F.
> [...]
> Zna ktos jakies miejsce jak w temacie?
> Puscily mi sworznie w klamrach i potrzebuje to naprawic.

Jak ich kiedys odwiedzilem, ale linki w Alpinach nie chcieli wymienic :-(
Tylko to strasznie dawno bylo, wiec nie bylem pewien czy w ogole istnieja i co robia.

W Carrefurze na Hallera, tz w Intersporcie jest tez jakis serwis, moze ich nie przeraza prosta robota ..

J.

Serwis butow narciarskich we Wroclawiu