Serwis do połatania HD2

Data: 2012-08-09 21:34:35
Autor: sp5it
Serwis do połatania HD2
Witam. kumplowi w HD2 wypadło gniazdo usb. Może ktoś polecić serwis z odpowiednim sprzętem i umiejętnościami do podjęcia próby połatania tego? Warszawa albo okolice.

Data: 2012-08-10 08:03:45
Autor:
Serwis do połatania HD2
sp5it <via@qrz.com> napisał(a):
Warszawa albo okolice.

Jedyny jaki znam to Regenersis.
http://www.regenersis.pl

Pozdro,
ph.

Data: 2012-08-10 09:46:14
Autor: Waldek Godel
Serwis do połatania HD2
Dnia Fri, 10 Aug 2012 08:03:45 +0000 (UTC), phungus.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

sp5it <via@qrz.com> napisał(a):
Warszawa albo okolice.

Jedyny jaki znam to Regenersis.
http://www.regenersis.pl

ta, z pewnością Regenersis będzie się bawił w lutowanie złącza, na pewno.

A poważnie - przy obecnych cenach taniej może wyjść zakup drugiego
telefonu. Np. ze zbitym digitizerem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-08-10 11:34:08
Autor: phungus
Serwis do połatania HD2
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):

ta, z pewnością Regenersis będzie się bawił w lutowanie złącza, na pewno.

Nie wiem czy bedzie sie bawil, czy nie, ale swego czasu wysylalem spore ilosci
htc do Regenersis, niektore z takim wlasnie uszkodzeniem i wracaly zawsze
naprawione. Zreszta zawsze mozna zadzwonic i sie dowiedziec prawda ?
Skoro watpisz w Regenersis, polec cos innego, co np. znasz :-)

Pozdro,
ph.

Data: 2012-08-10 13:40:14
Autor: Waldek Godel
Serwis do połatania HD2
Dnia Fri, 10 Aug 2012 11:34:08 +0000 (UTC), phungus napisał(a):

[...]

A kto powiedział, że wątpię? Czy ja napisałem, że nie naprawią? Naprawią.
Wymienią płytę główną. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-08-10 18:11:53
Autor: Irokez
Serwis do połatania HD2
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:13jj2qbz73vw6$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wklepałem nazwę tego serwisu w google... i... ja poważnie bym się zastanowił nad wysłaniem czegokolwiek tam.

http://myapple.pl/iphone-ipod-touch/110164-regenersis-pozew-zbiorowy-do-rpk-szukam-poszkodowanych.html

--
Irokez

Data: 2012-08-10 19:37:54
Autor: sp5it
Serwis do połatania HD2
A kto powiedział, że wątpię? Czy ja napisałem, że nie naprawią?
Naprawią. Wymienią płytę główną.

Ano właśnie. Wymienić to wielka filozofia nie jest.

Data: 2012-08-10 20:51:19
Autor: Waldek Godel
Serwis do połatania HD2
Dnia Fri, 10 Aug 2012 19:37:54 +0000 (UTC), sp5it napisał(a):

Ano właśnie. Wymienić to wielka filozofia nie jest.

Zgadza się. Dopiero cena za to będzie wysoce filozoficzna.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-08-12 14:26:13
Autor: Yerine Ictimai
Serwis do połatania HD2
On Aug 10, 9:51 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Ta Regeris tak traktuje klientow ze to wyglada jak pralnia brudnych
pieniedzy...

Data: 2012-08-12 22:29:23
Autor: Waldek Godel
Serwis do połatania HD2
Dnia Sun, 12 Aug 2012 14:26:13 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

Ta Regeris tak traktuje klientow ze to wyglada jak pralnia brudnych
pieniedzy...

Załóż swoją. Kilka firm z chęcią zmieni główny serwis gwarancyjny.
OIDP to HTC Polska kiedyś stwierdziło, że z chęcią NATYCHMIAST zmienią
firmę, jeżeli tylko się jakakolwiek pokaże, która zapewni przerób nie
gorszy niż Regenersis i jakość obsługi chociaż trochę lepszą (o to drugie
to akurat nie jest trudno)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2012-08-12 14:41:37
Autor: Yerine Ictimai
Serwis do połatania HD2
On Aug 12, 11:29 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

firmę, jeżeli tylko się jakakolwiek pokaże, która zapewni przerób nie
gorszy niż Regenersis i jakość obsługi chociaż trochę lepszą (o to drugie

Teraz w POlsce juz nie warto nic zakladac, rynek jest POpsuty przez
rozne pralnie brudnych pieniedzy.

Data: 2012-08-15 08:25:28
Autor: Ghost
Serwis do połatania HD2

wrote:
> [...]

to akurat nie jest trudno)

Teraz w POlsce juz nie warto nic zakladac, rynek jest POpsuty przez

Tak, w szczegolnosci od czasu zamachu smolenskiego, ten kraj tapla sie w bagnie. I jest coraz gorzej.

Data: 2012-08-13 18:04:48
Autor: Irokez
Serwis do połatania HD2
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:uh347lf1m4wg.dlglepper.institute.com...
[...]

To akurat tylko kwectia tego, ile HTC zechce płacić.
Kiedyś zaczynając pracę siedziałem w serwisie stacjonarek kilku firm (mniejszych). Kwota była śmieszna płacona od sztuki. Raz siedziało się dzień nad aparatem innym razem rozkręcenie obudowy zajmowało najwięcej czasu. Jedyny plus to sklep który miał serwis autoryzowany przy sobie.
Nie wiem jak teraz, bo robię w innej branży w której zarobek jest już konkretny.

--
Irokez

Serwis do połatania HD2