Serwis foto ul. Krakowska 6 w Krakowie - jakies opinie?

Data: 2009-11-25 01:43:22
Autor: Maciek
Serwis foto ul. Krakowska 6 w Krakowie - jakies opinie?

Witajcie,

Czy ktos korzystal ostatnio z uslug serwisu foto p. Lelenia na Krakowskiej
6 w Krakowie i moglby podzielic sie wrazeniami, ewentualnie polecic albo
odradzic? Sprawa dotyczy przegladu i regulacji starego TLR-a.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-11-26 15:12:05
Autor: dagon0@vp.pl
On 25 Lis, 01:43, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Korzysta łem. ¦ruba zatrzasku klapy w Zorce 6 mi wypadła. Naprawili.
W temacie manuali nie mam zastrzeżeń.I licz± taniej niż na Czapskich.
Wal ¶mialo.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2009-11-27 01:30:40
Autor: Maciek
Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:12:05 -0800 (PST), dagon0@vp.pl napisał(a):

Korzysta łem. ¦ruba zatrzasku klapy w Zorce 6 mi wypadła. Naprawili.
W temacie manuali nie mam zastrzeżeń.I licz± taniej niż na Czapskich.
Wal ¶mialo.

Dzieki, juz tracilem nadzieje, ze sie ktos odezwie :)

Data: 2009-11-30 08:17:55
Autor: dominik
Serwis foto ul. Krakowska 6 w Krakowie - jakies opinie?
Maciek wrote:
Korzysta łem. Śruba zatrzasku klapy w Zorce 6 mi wypadła. Naprawili.
W temacie manuali nie mam zastrzeżeń.I liczą taniej niż na Czapskich.
Wal śmialo.
Dzieki, juz tracilem nadzieje, ze sie ktos odezwie :)

Ja mogę potwierdzić to co wyżej, jedyne co to że korzystałem już spory kawałek czasu temu.

d.

:)

Serwis foto ul. Krakowska 6 w Krakowie - jakies opinie?