[TECH] Serwis fulla.

Data: 2009-08-10 10:20:34
Autor: Marcin J.
[TECH] Serwis fulla.
Użytkownik "CleaneR" <msciazko@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5obq7$sru$1news.onet.pl...
Witam,

Czy ktos moze poradzic jak sie powinno serwisowac fulla? W instrukcji do mojego Treka wyraznie jest napisane zeby nie "oliwic" piwotow. Super fajnie, ale od kilku dni zaczal mi rower strasznie, nawet nie skrzypiec tylko "strzelac" wlasnie z jednego z piwotow no i nie mam pojecia, czy rozebrac calosc, nasmarowac i zlozyc (tylko zebym dal rade), czy? No wlasnie? Jakies porady?

http://i28.tinypic.com/vg4cci.jpg

Stawiam na strzałkę po lewej - górne mocowanie shocka. Rozkręcić, wyczyścić, nasmarować połączenie tuleje aluminiowe (może być jedna, może być z innego materiału) - otwór w shocku. Złożyć. Nie skecać za mocno, ew. można zapodać nieco niebieskiego Lokcita na gwint(y) śrub(y) mocujacej. Jeśli nadal będzie skrzypieć to powtórzyć z dolnym mocowaniem. Zakładam, że wszystkie pozostałe punkty obrotu posiadają łożyska toczne.

--
Pozdrowionka
marcin

[TECH] Serwis fulla.