Serwis gwarancyjny Reby - warto?

Data: 2016-05-18 15:33:48
Autor: kawoN
Serwis gwarancyjny Reby - warto?
W dniu 18.05.2016 o 13:43, atm pisze:
Jest Reba kupiona w kwietniu zeszlego roku, przejechala niewiele: 2kkm.

Mam coś jakiegoś powietrznego suntoura.
Nawet sobie liczyłem godziny jazdy i aktualnie
mam przekroczone coś o 80h od teoretycznego
przeglądu. Działa jak dawniej. Raz był serwisowany
ale drugi raz mi się nie chce bawić w rozbieranie.

Jako że nie katuje go po górach (był może kilka
razy) - to olewam temat serwisowania.

pozdr,
kawoN

Data: 2016-05-18 15:44:01
Autor: bans
W dniu 2016-05-18 o 15:33, kawoN pisze:

Jako że nie katuje go po górach (był może kilka
razy) - to olewam temat serwisowania.

Ja katowałem w górach kilka amorów i do serwisu oddałem tylko raz - kiedy jednego (RS Recon) chciałem sprzedać.

Zbędny wydatek.

--
bans

Data: 2016-05-18 16:05:25
Autor: twistedme
W dniu 2016-05-18 o 15:44, bans pisze:
[...]

Jak ostatnio napisałem, że po wymianie oleju nie widziałem różnicy, to napisano mi, że mam widocznie wyrób amortyzatoropodobny.

Serwis gwarancyjny Reby - warto?