Serwis gwarancyjny Reby - warto?

Data: 2016-05-19 17:46:17
Autor: qrt
Serwis gwarancyjny Reby - warto?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Jest Reba kupiona w kwietniu zeszlego roku, przejechala niewiele: 2kkm.
Wg warunkow gwarancji po roku powinna byc wyslana na serwis gwarancyjny do sprzedawcy. Jesli tego nie zrobie, strace pozostaly rok gwarancji.
Serwis z przesylka wyjdzie cos ok 150zl plus klopot z rozbieraniem roweru. Bawicie sie w to? Czy, pomijajac gwarancje, warto to zrobic?

Reba zasadniczo jest dość pancerna i niezawodna.  oczywiście
 przesmarowac ją po takim czasie i dystansie jak najbardziej
 warto. Można zrobić samemu albo dać na serwis. Ja robiłem samemu.
--

Serwis gwarancyjny Reby - warto?