[gdzie] Serwis klimatyzacji ~Pruszków, ~ Ożarów, zachodnie DC

Data: 2009-04-06 13:08:36
Autor: Stefan Szczygielski
[gdzie] Serwis klimatyzacji ~Pruszków, ~ Ożarów, zachodnie DC
Gdzie dopełniają i z zadowoleniem serwisują ,,klimę'' mieszkańcy okolic
Piastowa/Ożarowa Maz./Pruszkowa? :)

Nigdy nie byłem fanem chłodzącego wynalazku, ale skoro już go mam, to
pewnie wypadało by żeby raz na jakiś czas ktoś tam zajrzał...

S.

Data: 2009-04-06 15:19:38
Autor: Paweł W.
[...]

W ożarowie Maz. to na Strzykulskiej róg Poznańskiej obok serwisu Opla (praktycznie ostatnia posesja przed skrzyżowaniem z Poznańską od strony Zielonek jadąc). Ze dwa razy się tam serwisowałem i było ok, znajomi też nie narzekają.

p.

Data: 2009-04-09 14:37:21
Autor: Stefan Szczygielski
Paweł W. wrote:
[...]

Dzięki za namiar, byłem, nabiłem, grzybki usunąłem. Myślę, że mogę
polecić dalej. :)

S.

Data: 2009-04-06 22:21:12
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Stefan Szczygielski" <usenet@SIOSPAMmoomean.eu.org> napisał w wiadomości news:grcnsu$kmd$1news.onet.pl...
[...]

Otrebusy.

Adam

[gdzie] Serwis klimatyzacji ~Pruszków, ~ Ożarów, zachodnie DC