Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...

Data: 2010-07-13 15:35:57
Autor: Adam Szewczak
Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...

Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9DB498D9FE7FDZielonagens@213.180.128.149...
...moglby ktos polecic? Padl elektromagnes przy sprzegle a z warszatem z
tematu nie ma jak rozmawiac (terminy maja na polowe sierpnia i od tygodnia
probuje umowic sie na "podjechanie w celu obejrzenia"-na razie bez szans).
Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od
"nabijania/odgrzybiania.

Fenks from de montajn!

-- Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

    Wiem ze obok mojej roboty robia klimatyzacje, ale nie wiem dokladnie jakie zagadnienia (proste czy skomplikowane) tel. 226838633 to jest na ul. Hery 25 Auto Perfekt.

PZDr
Adam

Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...