Serwis monitorow Della

Data: 2009-06-01 20:20:52
Autor: Marcin
Serwis monitorow Della
Witam

Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora?
Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor
czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-02 01:09:21
Autor: Marcin Zawadzki
Serwis monitorow Della
On Jun 1, 7:20 pm, "Marcin" <unk...@unknown.eu> wrote:
Witam

Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora?
Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor
czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)?
[...]

Cześć,
z moich doświadczeń: psuje mi się monitor, więc dzwonię do Della. Tam
podaję numer seryjny monitora, dobrze by było mieć ze sobą numer
zamówienia, na którym widnieje ten monitor, lub numer komputera, z
którym ten monitor zanabyłeś. Następnie odpowiadasz na kilka mniej lub
bardziej irytujących pytań mających na celu upewnienie się przez
Twojego rozmówcę, że problem jest:
a) nienaprawialny przez Ciebie (np. poprzez "reset to factory
defaults" lub sprawdzenie kabla);
b) związany z monitorem, a nie np. z komputerem (będziesz musiał m.in..
odpowiedzieć, czy problem występuje, gdy monitor jest odłączony od
kompa i wyświetla tzw. "test screen");
c) wadą monitora, a nie wynikiem Twojej "fizycznej
interwencji" (spytają Cię o widoczne ślady uderzeń, złamane plastiki
itp.);
d) objęty gwarancją - tu chodzi mi głównie o to, czy gwarancja na ten
monitor + tzw. grace period się nie skończyły.
Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych
przez Ciebie do danych w ich bazie).
Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień
przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do
wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo
pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami
poserwisowymi. Zdarzało mi się np. otrzymać na wymianę monitor, na
którym widać było ślady użytkowania, choć sam monitor był sprawny.
Trochę to irytujące, ale w końcu, gdyby mi naprawili mój zepsuty
monitor (zamiast go wymieniać, to nadal byłby to monitor używany (ale
przeze mnie).
I ostatnia rzecz - kurier, który dostarczy Ci monitor, niekoniecznie
zabiera Twój stary - czasem odbiór realizowany jest przez innego
kuriera, w inny dzień.
Powodzenia.
Marcin Zawadzki

Data: 2009-06-02 17:06:53
Autor: Gupik
Serwis monitorow Della
a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba gadać ?

Data: 2009-06-02 09:04:09
Autor: Marcin Zawadzki
Serwis monitorow Della
On Jun 2, 4:06 pm, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba
gadać ?

Wg mnie prawdę i tylko prawdę :)
Podajesz swoje nazwisko, na co Dell mówi, że monitor ten został
sprzedany komuś innemu i czy znasz jego nazwisko. Wówczas Ty mówisz:
"Tak, oczywiście. Kupiłem ten monitor od Pana Iksińskiego i za chwilę
przefaksuję Wam fakturę, dzięki której udowodnię, że uczciwie wszedłem
w jego posiadanie".
To powinno załatwić sprawę - dotychczas działało w moim przypadku.. Tu
zaznaczę, że opisuję moje doświadczenia z Dellem w Glasgow.
Marcin Zawadzki

Data: 2009-06-15 21:37:14
Autor: Marcin
Serwis monitorow Della
Witam

Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości news:58cf926a-105c-4e7f-8b00-bd38fd4c45a6g20g2000vba.googlegroups.com...

[...]

Dzieki. Okazalo sie, ze w Polsce dziala to tak samo jak w UK.
Troche pocieszajace, ze nie sa potrzebne papiery, faktury,
paragony itp. Wystarczyl numer seryjny. Nastepnego
dnia przywiezli monitor, zabrali zepsuty i po sprawie.
Polecam serwis Della :)

Pozdrawiam,
Marcin

Serwis monitorow Della