Data: 2009-06-01 20:20:52 | |
Autor: Marcin | |
Serwis monitorow Della | |
Witam
Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora? Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)? Pozdrawiam, Marcin |
|
Data: 2009-06-02 01:09:21 | |
Autor: Marcin Zawadzki | |
Serwis monitorow Della | |
On Jun 1, 7:20 pm, "Marcin" <unk...@unknown.eu> wrote:
Witam[...] Cześć, z moich doświadczeń: psuje mi się monitor, więc dzwonię do Della. Tam podaję numer seryjny monitora, dobrze by było mieć ze sobą numer zamówienia, na którym widnieje ten monitor, lub numer komputera, z którym ten monitor zanabyłeś. Następnie odpowiadasz na kilka mniej lub bardziej irytujących pytań mających na celu upewnienie się przez Twojego rozmówcę, że problem jest: a) nienaprawialny przez Ciebie (np. poprzez "reset to factory defaults" lub sprawdzenie kabla); b) związany z monitorem, a nie np. z komputerem (będziesz musiał m.in.. odpowiedzieć, czy problem występuje, gdy monitor jest odłączony od kompa i wyświetla tzw. "test screen"); c) wadą monitora, a nie wynikiem Twojej "fizycznej interwencji" (spytają Cię o widoczne ślady uderzeń, złamane plastiki itp.); d) objęty gwarancją - tu chodzi mi głównie o to, czy gwarancja na ten monitor + tzw. grace period się nie skończyły. Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych przez Ciebie do danych w ich bazie). Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami poserwisowymi. Zdarzało mi się np. otrzymać na wymianę monitor, na którym widać było ślady użytkowania, choć sam monitor był sprawny. Trochę to irytujące, ale w końcu, gdyby mi naprawili mój zepsuty monitor (zamiast go wymieniać, to nadal byłby to monitor używany (ale przeze mnie). I ostatnia rzecz - kurier, który dostarczy Ci monitor, niekoniecznie zabiera Twój stary - czasem odbiór realizowany jest przez innego kuriera, w inny dzień. Powodzenia. -- pozdrawiam Marcin Zawadzki |
|
Data: 2009-06-02 17:06:53 | |
Autor: Gupik | |
Serwis monitorow Della | |
a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba gadać ?
|
|
Data: 2009-06-02 09:04:09 | |
Autor: Marcin Zawadzki | |
Serwis monitorow Della | |
On Jun 2, 4:06 pm, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba Wg mnie prawdę i tylko prawdę :) Podajesz swoje nazwisko, na co Dell mówi, że monitor ten został sprzedany komuś innemu i czy znasz jego nazwisko. Wówczas Ty mówisz: "Tak, oczywiście. Kupiłem ten monitor od Pana Iksińskiego i za chwilę przefaksuję Wam fakturę, dzięki której udowodnię, że uczciwie wszedłem w jego posiadanie". To powinno załatwić sprawę - dotychczas działało w moim przypadku.. Tu zaznaczę, że opisuję moje doświadczenia z Dellem w Glasgow. -- pozdrawiam Marcin Zawadzki |
|
Data: 2009-06-15 21:37:14 | |
Autor: Marcin | |
Serwis monitorow Della | |
Witam
Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości news:58cf926a-105c-4e7f-8b00-bd38fd4c45a6g20g2000vba.googlegroups.com... Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych Dzieki. Okazalo sie, ze w Polsce dziala to tak samo jak w UK. Troche pocieszajace, ze nie sa potrzebne papiery, faktury, paragony itp. Wystarczyl numer seryjny. Nastepnego dnia przywiezli monitor, zabrali zepsuty i po sprawie. Polecam serwis Della :) Pozdrawiam, Marcin |