Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach

Data: 2013-10-08 19:39:27
Autor: Piotr Rezmer
Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach
Witam

Szukam serwisu aby wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia. Czy ktoś zna jakiś godny polecenia serwis w Otwocku lub okolicach? Google wyrzuciły mi na górze:

Paweł Hada http://motocykle-otwock.pl/

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-10-09 10:26:31
Autor: A-more
Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach
Szukam serwisu aby wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia. Czy ktoś zna jakiś godny polecenia serwis w Otwocku lub okolicach? Google wyrzuciły mi na górze:

Jedź do Mińska Mazowieckiego - do Wieńka. To jest dobry fachowiec i przede wszystkim pasjonat.

A.

Data: 2013-10-10 23:34:36
Autor: Viking
W dniu 2013-10-09 10:26, A-more pisze:
Szukam serwisu aby wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia. Czy
wyrzuciły mi na górze:

Jedź do Mińska Mazowieckiego - do Wieńka. To jest dobry fachowiec i
przede wszystkim pasjonat.

A.
Albo też do Mińska tylko do Dziadka.

Moje motocykle oprócz mnie  dotykać może tylko On i Demczuk.Do MiÅ„ska masz bliżej.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-10-12 19:05:09
Autor: Piotr Rezmer
Viking pisze:

[...]

Możecie jeszcze podać namiary do obu? Google nie pomagają.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-10-12 17:08:46
Autor: masti
Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach

http://lmgtfy.com/?q=demczuk+motocykle&l=1

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-12 19:18:46
Autor: Piotr Rezmer
masti pisze:

http://lmgtfy.com/?q=demczuk+motocykle&l=1

Michała znam :) Tyle że mam do niego z 50 km. Chodzi o okolice Otwocka, czyli Mińsk

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-10-13 17:10:30
Autor: Viking
W dniu 2013-10-12 19:18, Piotr Rezmer pisze:
masti pisze:

http://lmgtfy.com/?q=demczuk+motocykle&l=1

Michała znam :) Tyle że mam do niego z 50 km. Chodzi o okolice Otwocka,
czyli Mińsk

604697977 Piotr.
Sorki, bo dopiero dokulałem się z Hartka.