Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.

Data: 2011-10-13 23:14:54
Autor: Ryszard Mikke
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
http://rmikke.bikestats.pl/599074,Z-kolem-na-plecach-BO-TO-ZLY-SERWIS-BYL-
bikespotting-28-13.html

(lub w skrócie: http://u.42.pl/2GT0 )

Jako¶ wiosn± w okolicy (konkretnie w pawilonie Ostrzycka 2/4) pojawił się serwis rowerowy firmy Wygodny Rower (wygodnyrower.pl). Ucieszyłem się, nie powiem. Wprawdzie mam parę serwisów, w których naprawiali mi rowery całkiem dobrze, ale każdy jest co najmniej dwa kilometry ode mnie, a zimówkę serwisuję u Arka na Nowowiejskiej. Niby rowerem niedaleko, ale do serwisu nie zawsze bierze się rower nadaj±cy się do jazdy. A tu proszę, serwis pod domem. Na próbę dałem im przerzutkę do regulacji i co¶ tam jeszcze (nie pamiętam, w końcu wiosn± to było) - nawet zrobili, choć trochę drogo mi się wydało. Na drugi dzień co¶ jeszcze było nie tak (trzeba było linkę podci±gn±ć, albo popu¶cić) - zdarza się, regulowali przy mnie, nie mieli kiedy pojeĽdzić i przetestować w ruchu, a nie na stojaku. Poprawili i git.

Ale już przy zakupie dzwonków dla młodzieży (i do zimówki) był zgrzyt. 25zł? DWADZIE¦CIA PIĘĆ ZŁOTYCH??? Przecież nie kupuję takiego gongu, jak parę razy w mieszczuchach widziałem, tylko zwykły, owszem, solidny i ładnie dzwoni±cy, ale jednak zwykły dzwonek. Znalazłem gdzie indziej takie same w cenie 10-15zł...
Czyli dobrze mi się zdawało, że drodzy.

No, ale pod samym domem.

Kolejna wizyta we wrze¶niu. Jak już zamierzałem wsi±¶ć z powrotem na rower po złamaniu rzepki. Był czwartek, a ja chciałem już jeĽdzić w poniedziałek do pracy (a jak się da, to i w sobotę do parku). A przy oględzinach roweru (pierwszych od wypadku), okazało się, że jedna szprycha w tylnym kole wyrwała się z nypla. No, to do Wygodnego Roweru, niech mi zmieni± - w końcu ma się te dwie lewe ręce, koło demontować na razie się boję, może kiedy¶... Pytam kiedy i za ile, a oni mi mówi±, że zrobi± na ¶rodę. Zawin±łem dupę w troki i pojechałem do Marcela. Zrobili mi w pół godziny i taniej.

A miarka się przebrała przy kole od zimówki. Jest tam piasta Nexus 8, któr± należy co jaki¶ czas rozebrać i przesmarować. JeĽdziła cał± zimę, to przed następn± wypadałoby jej ten serwis zafundować. A Wygodny Rower specjalizuje się w rowerach miejskich (choć naprawiaj±, oczywi¶cie, wszystkie), to Nexusa powinni mi zrobić bez problemu. Zreszt±, pytałem ich wcze¶niej i stwierdzili, że nie ma problemu. No, to zaniosłem koło. Dwa tygodnie temu, we czwartek. Miało być "w przyszłym tygodniu" i za 50zł.

Pojawiłem się "w przyszłym tygodniu". Konkretnie we ¶rodę. Koło nie zrobione, bo "klucza nie maj±", poprosili Centralę, żeby im dostarczyła i czekaj±. Aż w internecie sprawdziłem, co to za cudo jest potrzebne. Piastę rozkręca się zwykł± piętnastk±, ale owszem, do wyci±gnięcia jakiego¶ bebecha ze ¶rodka jest specjalne narzędzie, pewnie wła¶nie to mieli na my¶li, mówi±c o kluczu. Mniejsza o nomenklaturę. Powiedzieli, że zadzwoni±, jak zrobi±.

Ale nie dzwoni±, kolejny tydzień mija, no to po drodze z pracy zajrzałem. Centrala nadal klucza nie dostarczyła. Szybki telefon, zabrałem koło do domu, uwi±załem do plecaka i zawiozłem na Nowowiejsk± do Arka. Ma być jutro, ale pewnie w sobotę odbiorę. No i za połowę tej ceny.

Czyli serwis Wygodnego Roweru na Ostrzyckiej należy omijać szerokim łukiem.

Data: 2011-10-14 06:54:26
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Tak sobie potem pomy¶lałem - moze im Centrala próbuje kupić to narzędzie w
Shimano Polska? Je¶li tak, to po moich walkach o dynamopiastę z hamulcem
rolkowym życzę im powodzenia i tym bardziej słuszna byłaby decyzja o zabraniu
koła - mógłbym do wiosny czekać...

A, i oczywiscie nie napisałem o jakie miasto chodzi, więc wszyscy sie
domy¶lili, że DC, prawda?

--
rmikke

Data: 2011-10-14 10:07:38
Autor: Jaroslaw Berezowski
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Dnia Fri, 14 Oct 2011 06:54:26 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Tak sobie potem pomyślałem - moze im Centrala próbuje kupić to narzędzie
w Shimano Polska? Jeśli tak, to po moich walkach o dynamopiastę z
hamulcem rolkowym życzę im powodzenia i tym bardziej słuszna byłaby
decyzja o zabraniu koła - mógłbym do wiosny czekać...
Do przesmarowania nie trzeba rozkładać bebechów, wystarczy że serwis kupi taki zajebisty niebieski olej od Szitmano, zanurzy to co wyciągnie z piasty i pozwoli obcieknąć. Ma starczyć na rok.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-14 08:31:51
Autor: Ryszard Mikke
Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> napisał(a):
> [...]

Do przesmarowania nie trzeba rozkładać bebechów, wystarczy że serwis kupi taki zajebisty niebieski olej od Szitmano, zanurzy to co wyciągnie z piasty i pozwoli obcieknąć. Ma starczyć na rok.

Serio?

W takim razie wlasnie mi rece opadly. Mowisz, ze wystarczy otworzyc zwyklym
plaskim kluczem, wykapac w oleju i NA TO czekalem bez skutku dwa tygodnie? Ze
czegos takiego nie wiedza w serwisie, ktory ponoc specjalizuje sie w rowerach
miejskich? Albo sciemniali z tym kluczem...

Tak czy owak, tym bardziej serwis nalezy omijac. I wzrok odwracac przy tem.

W ten wlasnie sposob radosc (otworzyli mi serwis pod domem!) zmienia sie w
uczucie zawodu (do dupy ten serwis...)

--
rmikke

Data: 2011-10-15 00:26:36
Autor: Jaroslaw Berezowski
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Dnia Fri, 14 Oct 2011 08:31:51 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Serio?
<http://www.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/
tech_support/tech_tips.download.-Par50lparsys-0014-downloadFile.html/07)%
20Maintenance%20Oil.pdf>

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-16 17:51:37
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Do przesmarowania nie trzeba rozkładać bebechów, wystarczy że serwis kupi
taki zajebisty niebieski olej od Szitmano, zanurzy to co wyci±gnie z
piasty i pozwoli obciekn±ć. Ma starczyć na rok.

A jest jaki¶ zamiennik tego oleju? Np. Vexol nie dałby rady?

Data: 2011-10-16 20:42:17
Autor: Jaroslaw Berezowski
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Dnia Sun, 16 Oct 2011 17:51:37 +0200, Kuba \"inimicus\" Stasiak
napisał(a):

A jest jaki¶ zamiennik tego oleju? Np. Vexol nie da³by rady?
Nie wiem. Producent z oczywistych powodĂłw nie chwali siÄ™ co za parametry ten olej ma, ale z opisu na jednym forum moĹĽna wnioskować, ĹĽe ten olej ma bardzo wysokÄ… jak na olej lepkość (piasta nie pracuje w kÄ…pieli, tylko jest oblepiona tym olejem jak smarem). Trzeba poszukać moĹĽe olejĂłw do pracy  wysokich temperaturach (w normalnych bÄ™dÄ… miaĹ‚y wysokÄ… lepkość) albo jakiegoĹ› zagÄ™szczacza w niewielkich iloĹ›ciach uĹĽyć.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-17 19:51:31
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Jaroslaw Berezowski wrote:

Dnia Sun, 16 Oct 2011 17:51:37 +0200, Kuba \"inimicus\" Stasiak
napisał(a):

A jest jakiś zamiennik tego oleju? Np. Vexol nie dałby rady?

Nie wiem. Producent z oczywistych powodĂłw nie chwali siÄ™ co za
parametry ten olej ma, ale z opisu na jednym forum można wnioskować,
że ten olej ma bardzo wysoką jak na olej lepkość (piasta nie pracuje w
kąpieli, tylko jest oblepiona tym olejem jak smarem). Trzeba poszukać
może olejów do pracy wysokich temperaturach (w normalnych będą miały
wysoką lepkość) albo jakiegoś zagęszczacza w niewielkich ilościach
użyć.

Generalnie ludzie stosują olej do skrzyń automatycznych a.k.a. ATF i
raczej nietrudno doszukać się raportów nt. tego jak to się sprawuje.

Ja stawiam na olej Shimano - przy kilku piastach nie widzÄ™ powodu, ĹĽeby
im żałować ;) Może kiedyś porównam z ATF. Jeśli miałbym w ogóle jakieś
obawy, to jedynie dotyczące lepkości w bardzo niskich temperaturach.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-10-18 15:27:06
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Mon, 17 Oct 2011 19:51:31 +0200, Krzyś Cierpiętnik napisał(a):

Generalnie ludzie stosują olej do skrzyń automatycznych a.k.a. ATF i
raczej nietrudno doszukać się raportów nt. tego jak to się sprawuje.
Ale ATF ma raczej niską lepkość (nie może mieć za wysokiej, bo przetwornik momentu będzie miał niską sprawność i grzał mocno ten olej, nie mówiąc o wzroście spalania), co oznacza klasyczną kąpiel olejową. Nie wiem, czy Nexus nie ma za słabo uszczelnionych bebechów na kąpiel.

Ja stawiam na olej Shimano - przy kilku piastach nie widzÄ™ powodu, ĹĽeby
im żałować ;) Może kiedyś porównam z ATF. Jeśli miałbym w ogóle jakieś
obawy, to jedynie dotyczące lepkości w bardzo niskich temperaturach.
Patrząc na sposób aplikacji i objętość kanistra, jeden powinien starczyć na 30-50 serwisów. 80 funtów dla zawodowego serwisu na taką ilość usług to nie jest wysoka kwota, powinni to dawno mieć.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-18 16:33:05
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <prezydent@gov.pl> napisał w wiadomości news:aeb0n8-cs3.ln1news.yarross.net.pl...
[...]

Robiłem serwis nexusa na zasadzie długiej marynaty olejowej ( http://endurorider.pl/2006/12/olej-przekladniowy-gl-4-80w90/ ) + nieco smaru wedle mojego uznania. Pisałem już wcześniej, że piasta dostała drugiego życia a opory spadły o paredziesiąt procent. W czasie testu nic mi nie ciekło z piasty jednak to nie była kąpiel olejowa sensu stricte.

Po tym doświadczeniu uważam, że marynata olejowa raz na pół roku gdzie wystarczy wyjąć bebechy i wymoczyć w oleum powinna załatwić sprawę na lata :)

Dokładnie tak.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-18 14:54:17
Autor: Ryszard Mikke
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
[...]

Ej, a moze bys napisal, jak to sie sprawuje na dluzsza mete?
I czy masz jakies wrazenia z jazdy na mrozie?
Szczegolnie to ostatnie byloby dla mnie interesujace, skoro ja taka piaste w
zimowce mam.

--
rmikke

Data: 2011-10-18 17:50:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7k3up$lqf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Joł! Tak jak pisałem w te¶cie samej piasty musiałem j± w końcu oddać :( W lato było bardzo dobrze. W zimę może być ciężej jednak stawiam na to, że po pierwszym kilometrze, kiedy oleum sie rozgrzeje, będzie ok. Mechanizm jest zaolejony jednak sama piasta nie pływa w oleju wobec czego niska temperatura nie powinna być aż takim problemem.

Sytuacja jest analogiczna do skrzyni biegów w samochodzie gdzie jest wlany olej mineralny. Przy -20*C czuć, że jest budyń w ¶rodku, ale po kilku minutach jest ok.

Wobec ceny rzędu 12 PLN za 0,5l propnuję spróbować :) Na zimę rozwi±zaniem może być oleum syntetyczne z tym, że nie wiem czy ono występuje w takiej lepko¶ci. Ja brałem to co było najbardziej lepkie ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-18 16:47:35
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

Sytuacja jest analogiczna do skrzyni biegów w samochodzie gdzie jest wlany olej mineralny. Przy -20*C czuć, że jest budyń w ¶rodku, ale po kilku minutach jest ok.

No tak, ale skrzynia biegow grzeje sie od zwykle od bloku silnika, a piasta
rowerowa raczej sie wychlodzi od wyjscia na dwor. Mam spore watpliwosci co do
tej analogii.

--
rmikke

Data: 2011-10-18 23:19:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7kaj7$cp1$1inews.gazeta.pl...
No tak, ale skrzynia biegow grzeje sie od zwykle od bloku silnika, a piasta
rowerowa raczej sie wychlodzi od wyjscia na dwor. Mam spore watpliwosci co do
tej analogii.

Skrzynia grzeje się od bloku? A w jakim to samochodzie tak jest? :) Analogia jest bardzo prosta i sprowadza się do tego, że przez pierwsze kilka minut/km po uruchomieniu jest możliwe, że będzie czuć większe opory ale kiedy się olej "rozejdzie" to nie ma problemu.

Data: 2011-10-19 11:23:36
Autor: Ryszard Mikke
> [...]
> tej analogii.

Skrzynia grzeje się od bloku? A w jakim to samochodzie tak jest? :)

W kazdym, jak sadze. Przeciez jest obok, a silnik jest goracy...
W sumie, caly samochod grzeje sie mniej lub bardziej posrednio od silnika,
nieprawdaz?

Analogia jest bardzo prosta i sprowadza się do tego, że przez pierwsze kilka minut/km po uruchomieniu jest możliwe, że będzie czuć większe opory ale kiedy się olej "rozejdzie" to nie ma problemu.

Ale ja rozumiem, jakiego efektu sie spodziewasz, natomiast watpie, zeby piasta
sie rozgrzala. W kazdym razie - moja po przejechaniu parudziesieciu kilometrow
przy ujemnych temperaturach byla zimna jak sk...syn.

--
rmikke

Data: 2011-10-19 13:49:05
Autor: kamil/Endurorider.pl
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7mbvo$qtp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Od silnika to się grzeje układ chłodzenia :) Owszem ciepło silnika ogrzewa cał± komorę, ale olej w skrzyni musi być gotowy do pracy _ZANIM_ silnik osi±gnie swoje 90*C.

Ale ja rozumiem, jakiego efektu sie spodziewasz, natomiast watpie, zeby piasta
sie rozgrzala. W kazdym razie - moja po przejechaniu parudziesieciu kilometrow
przy ujemnych temperaturach byla zimna jak sk...syn.

Może być zimna jak ocean arktyczny pod warunkiem, że olej w ¶rodku przestał być w konsystencji budyniowej i płynnie przelewa się po bebechach. Opakowania po 0,5l s± naprawdę tanie i możesz spokojnie kupić na zimę jaki¶ olej syntetyczny jeżeli obawiasz się, że mineralny zrobi się tak gęsty że piasta będzie się cieżko obracać.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-14 15:31:03
Autor: Andy Niwiński
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.

"Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> >
A, i oczywiscie nie napisałem o jakie miasto chodzi, więc wszyscy sie
domy¶lili, że DC, prawda?

Będę zło¶liwy i nieprzyjemny:

po jak± cholerę, aby dopisać do swojego własnego tekstu parę linijek, zacytowałe¶ całego posta?

Data: 2011-10-14 08:20:41
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Tak dla kalibracji: wlasnie zadzwonili z Nowowiejskiej, ze kolo juz zrobione.
Czyli nawet nie bede musial dymac w sobote, tylko zabiore po drodze z pracy.

--
rmikke

Data: 2011-10-14 15:32:16
Autor: Andy Niwiński
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.

"Ryszard Mikke"
No, super, dwie linijku tekstu i besensownie zacytowany cały post....

Data: 2011-10-15 11:01:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie. [ot]
Andy Niwiński, Fri, 14 Oct 2011 15:32:16 +0200, pl.rec.rowery:
"Ryszard Mikke"
No, super, dwie linijku tekstu i besensownie zacytowany cały post....

Powiedzmy sobie szczerze - takie czepianie się w dobie internetu liczonego
na dziesi±tki megabitów, a nie kilobitów jest zwykłym czepialstwem.
Dziękuję za uwagę.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-10-15 12:17:37
Autor: Jacek Maciejewski
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie. [ot]
Dnia Sat, 15 Oct 2011 11:01:21 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

jest zwykłym czepialstwem.

Nie jest. Dalej trzeba przwijać kilkadziesi±t linijek cytowanego
niepotrzebnie postu żeby dotrzeć do twojej odpowiedzi a potem jeszcze
analizować do jakiej czę¶ci postu się odnosisz. Zwalasz t± robotę na innych
przez swoje lenistwo i lekceważenie.
--
Jacek

Data: 2011-10-15 15:01:50
Autor: D±browski
[...]

Poza tym, jak się ma internet przez GSM to płaci się także za ilo¶ć pobranych danych, a nie tylko za czas poł±czenia.

Data: 2011-10-16 12:42:23
Autor: k1oor
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Ja muszę trochę tych panów z Ostrzyckiej wziąć w obronę.
TeĹĽ mam Nexusa-8. Obecnie to nawet dwa - 8R20 i 8R36, ale to tak przy okazji.

R20tkę kupiłem używaną, poczytałem trochę internet i stwierdziłem, że serwis polegający na wyjęciu bebechów z osłony wsadzeniu ich do jakiejś kąpieli olejowej, wyjęciu i wsadzeniu z powrotem na miejsce jest po prostu śmiechem na sali.

Okazuje się że rozebranie tego cudu techniki wymaga dwóch specjalnych kluczy - do montażu i demontażu. Klucze zamówiłem na Ostrzyckiej - przyszły za 2 czy 3 dni. Po cenie jaką można było znaleźć na sieci.

Klucze firmowe sÄ… potrzebne do dostania siÄ™ do prawego Ĺ‚oĹĽyska.

Nic tam co prawda nie serwisowałem, bo sam to robię, ale klucze załatwili mi ekspresowo. Bo akurat były. Gdyby nie to sprowadzanie z zagranicy, bo panowie Shimano Polska to chyba raz na rok mają dostawę, przed sezonem.

Przy okazji Nexusa - to jest taki unikat że trzeba się mocno naszukać serwisu który w ogóle odważy się do tego dotknąć, więc dobre chęci na Ostrzyckiej skasował brak narzędzi.

Ceny i chęci to osobna sprawa.
Ja ze swoich doświadczeń moge odradzić serwis Milou - przynoszę robotę na pół godziny, a gość mi oferuje zupełnie inną kompleksową usługę za kupę kasy i w terminie tygodniowym, bo tak są zawaleni robotą.
Najlepsze porównanie gastronomiczne - chcesz od ręki kupić frytki na wynos, a gość oferuje zamiast tego obiad z trzech dań w przyszłym tygodniu.

Pozdr

Data: 2011-10-16 17:02:58
Autor: Krzyś Cierpiętnik
k1oor wrote:

[...]

Zakładając, że piasta nie została wcześniej zaniedbana, to dlaczego jest
śmiechem na sali?

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-10-17 18:48:31
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "k1oor" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:MPG.2904d37c845d4e9698968dnews.task.gda.pl...

Nic tam co prawda nie serwisowałem, bo sam to robię, ale klucze
załatwili mi ekspresowo. Bo akurat były. Gdyby nie to sprowadzanie z
zagranicy, bo panowie Shimano Polska to chyba raz na rok majÄ… dostawÄ™,
przed sezonem.

Nieco zaczepnie powiem tak: żadna sztuka załatwić towar, który importer ma na stanie :)

Przy okazji Nexusa - to jest taki unikat że trzeba się mocno naszukać
serwisu który w ogóle odważy się do tego dotknąć, więc dobre chęci na
Ostrzyckiej skasował brak narzędzi.

Ujmę to tak: jeżeli oni twierdzą że mają pojęcie o takich piastach to powinni mieć _WSZYSTKIE_ nietypowe klucze, które mogą być potrzebne. Albo jest pełen serwis albo jest deklaracja pełnego serwisu.

Data: 2011-10-16 13:21:00
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Juz, juz, wycinam wiekszosc postu, pochwalcie mnie.

Ale ad rem, musze odszczekac w kwestii ceny. Arek jednak rozebral mi te piaste
i wzial 80zl, czyli wiecej, niz chcieli na Ostrzyckiej. Tym niemniej, zrobil
to od reki.

Coz, w tej sytuacji za rok powtorze eksperyment i sprobuje oddac do serwisu na
Ostrzyckiej. Mam nadzieje, ze beda juz mieli to narzedzie...

--
rmikke

Data: 2011-10-17 18:45:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7elns$qno$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ekhm... lepsze jest _wrogiem_ dobrego. Byłem "w bramie" z kołami do centrowania i póki co to nie widziałem w wAw takiej ilo¶ć piast planetarnych w jednym miejscu. Miły Pan, główny mechanik jak mniemam, sprawia wrażenie osoby, który naprawdę ZNA się na temacie.

Data: 2011-10-17 16:56:33
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

Ekhm... lepsze jest _wrogiem_ dobrego. Byłem "w bramie" z kołami do centrowania i póki co to nie widziałem w wAw takiej ilo¶ć piast planetarnych w jednym miejscu. Miły Pan, główny mechanik jak mniemam, sprawia wrażenie osoby, który naprawdę ZNA się na temacie.

Trafiles pewnie na Arka, ktory tam jest nie tylko glownym mechanikiem, ale tez
wlascicielem i na pewno sie zna na temacie.

Natomiast na Ostrzycka to ja mam znacznie blizej i jesli zrobia to porzadnie i
taniej - to chyba bede korzystac. A czy zrobia porzadnie - to sie zobaczy. Jak
nie sprobuje - pewnie sie nie dowiem...

--
rmikke

Data: 2011-10-17 23:07:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Serwis na Ostrzyckiej - omijajcie.
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7hmo0

Trafiles pewnie na Arka, ktory tam jest nie tylko glownym mechanikiem, ale tez
wlascicielem i na pewno sie zna na temacie.

Chiba nie bo to był taki niższy Pan w okularkach ;)

Natomiast na Ostrzycka to ja mam znacznie blizej i jesli zrobia to porzadnie i
taniej - to chyba bede korzystac. A czy zrobia porzadnie - to sie zobaczy. Jak
nie sprobuje - pewnie sie nie dowiem...

Ja jestem ortodoksem i jeżeli już daje komu¶ koła do zrobienia/centrowania to zazwyczaj jest to jeden i ten sam serwis. Zajebi¶cie nie łubie eksperymentować z niesprawdzonymi serwisami :/

Data: 2011-10-18 12:00:48
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

> wlascicielem i na pewno sie zna na temacie.

Chiba nie bo to był taki niższy Pan w okularkach ;)

A to rzeczywiscie nie. Kojarze goscia, ale tylko raz mi cos robil.
Tez nie mialem zastrzezen.

> [...]

Ja jestem ortodoksem i jeżeli już daje komu¶ koła do zrobienia/centrowania to zazwyczaj jest to jeden i ten sam serwis. Zajebi¶cie nie łubie eksperymentować z niesprawdzonymi serwisami :/

Zasadniczo slusznie, ale z braku opinii innych sam musze sprawdzic ten
konkretny serwis. A ze wzgledu na polozenie pod samym nosem, pewnie zaryzykuje.

--
rmikke

Data: 2011-10-18 16:28:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

Jako i ja. Pan _ma_pojęcie_ w temacie :)

Zasadniczo slusznie, ale z braku opinii innych sam musze sprawdzic ten
konkretny serwis. A ze wzgledu na polozenie pod samym nosem, pewnie zaryzykuje.

Daj znać jak poszło :P