[Trójmiasto] Serwis przed sezonem , kogo można polecić, a gdzie nie j echać?

Data: 2010-02-17 20:53:11
Autor: KLOSZ
[Trójmiasto] Serwis przed sezonem , kogo można polecić, a gdzie nie j echać?
Rzep pisze:
Witam

Zbliża się sezon (chociaż tego nie widać), ale nie będe tu pisał o śniegu.
Chciałbym usłyszeć Wasze opinie na temat trójmiejskich serwisów, jestem z Gdyni, więc najlepiej w Gdyni ale do Gdańska też się dokulam.
Wcześniej korzystałem z usług znajomego, ale niestety, rodzina, inna praca i wyprowadził sie ......
Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

http://www.olsenmotocykle.pl/

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

[Trójmiasto] Serwis przed sezonem , kogo można polecić, a gdzie nie j echać?