[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?

Data: 2010-02-17 17:19:56
Autor: Rzep
[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?
Witam

Zbliża się sezon (chociaż tego nie widać), ale nie będe tu pisał o śniegu.
Chciałbym usłyszeć Wasze opinie na temat trójmiejskich serwisów, jestem z Gdyni, więc najlepiej w Gdyni ale do Gdańska też się dokulam.
Wcześniej korzystałem z usług znajomego, ale niestety, rodzina, inna praca i wyprowadził sie ......
Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

--
Pozdr
"rzep"

Data: 2010-02-17 20:53:11
Autor: KLOSZ
Rzep pisze:
[...]

http://www.olsenmotocykle.pl/

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-02-17 23:00:37
Autor: Vir
Rzep pisze:
[...]

Serwis z fakturami czy mechanik z garażem?

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-02-18 17:37:28
Autor: Rzep

Użytkownik "Vir"  napisał w wiadomości :

Serwis z fakturami czy mechanik z garażem?

Chodzi o profesjonalne podejście (o ile takie w Polsce da radę), bez różnicy czy garaż czy serwis "za szkłem".

-- -
Pozdr
"rzep"

Data: 2010-02-18 19:07:46
Autor: Vir
Rzep pisze:
Użytkownik "Vir"  napisał w wiadomości :

Serwis z fakturami czy mechanik z garażem?

Chodzi o profesjonalne podejście (o ile takie w Polsce da radę), bez różnicy czy garaż czy serwis "za szkłem".

zadzwoń: Maciek 601846192, dostałem zgodę na podanie numeru

Data: 2010-02-18 01:03:55
Autor: sted
Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gd zie nie jechać?
hej

a może ktoś ma jakieś doświadczenia z warszawskim http://www.crank.pl/
?
wyczytałem, że teraz oferują jakieś promocje i się zastanawiam czy nie
spróbować.

--
pozdr
sted

Data: 2010-02-18 07:20:04
Autor: Piotr Klimek
[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?
Dnia (Wed, 17 Feb 2010 17:19:56 +0100) ktos podajacy sie za Rzep
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Ja jak zwykle polece Tomka z serwisu Master-Tom w Gdansku Wrzeszczu.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-03-01 14:59:55
Autor: No email
[...]

Odradzam , strasznie sfochowany (2 razy sprawdzone) i nawet w gardłowej sytuacji nie wykazał chęci pomocy rzucając głupi tekst ze nie ma czasu , co akurat mogę zrozumiec, ale było to powiedziane w taki sposób ze brzmialo jak spier$%^$%^.

Data: 2010-02-18 07:37:31
Autor: Sybi
Użytkownik "Rzep" napisał:
Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

Jezeli szukasz Serwisu to nie wiem, tzn. wiem ale nie mam
wlasnej opinii na ich temat bo nie korzystam;)
Ale gdybys chciał namiar na mechanika w Gdyni, bardzo doswiadczonego
(majacego zreszta wieloletnie doswiadczenie z pracy w serwisie),
pracujacego w garazu wyposazonym po zeby we wszystko co serwis
powinien miec to pisz na priva to dam Ci telefon.
--
Pozdr
Sybi

[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?