[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?

Data: 2010-02-18 07:20:04
Autor: Piotr Klimek
[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?
Dnia (Wed, 17 Feb 2010 17:19:56 +0100) ktos podajacy sie za Rzep
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam

Zbliża się sezon (chociaż tego nie widać), ale nie będe tu pisał o śniegu.
Chciałbym usłyszeć Wasze opinie na temat trójmiejskich serwisów, jestem z Gdyni, więc najlepiej w Gdyni ale do Gdańska też się dokulam.
Wcześniej korzystałem z usług znajomego, ale niestety, rodzina, inna praca i wyprowadził sie ......
Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

Ja jak zwykle polece Tomka z serwisu Master-Tom w Gdansku Wrzeszczu.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-03-01 14:59:55
Autor: No email
[...]

Odradzam , strasznie sfochowany (2 razy sprawdzone) i nawet w gardłowej sytuacji nie wykazał chęci pomocy rzucając głupi tekst ze nie ma czasu , co akurat mogę zrozumiec, ale było to powiedziane w taki sposób ze brzmialo jak spier$%^$%^.

[Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?