Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno

Data: 2011-03-31 10:41:13
Autor: KK
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno

Poszukiwany dobry serwis rowerowy na tych dzielnicach.
Musze przygotowac/naprawic rower na najblizszy sezon.
Niestety tam gdzie ostatnio oddawalem terminy sa bardzo dlugie, a chcialbym juz zaczac jezdzic.

Data: 2011-03-31 02:04:13
Autor: tadek
On 31 Mar, 10:41, "KK" <kgkrzyszt...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

trzeba było my¶leć wcze¶niej. Ja oddałem do przegl±du rower zim± i po
2 dniach odebrałem. Wczoraj drugi oddałem do serwisu . Termin pierwszy
dzień po ¶więtach Wielkiejnocy.

Data: 2011-03-31 11:48:51
Autor: szufla
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno
Ostatnio oddawalem kolka do podcentrowania i przy okazji przegladu piasty. Jedno kolo zrobili, drugie bez zmian. Piasta przesmarowana i poharatane kulki zostawione w srodku, sprawdzilem sobie.
Chcesz miec dobrze- zrob sobie sam, ja juz chrzanie serwisy. To nie pierwszy raz i inny serwis.

Data: 2011-04-02 09:57:37
Autor: Wojtas
W dniu 2011-03-31 11:48, szufla pisze:

Ostatnio oddawalem kolka do podcentrowania i przy okazji przegladu piasty.
Jedno kolo zrobili, drugie bez zmian. Piasta przesmarowana i poharatane
kulki zostawione w srodku, sprawdzilem sobie.

Albo tarcza hamulcowa upieprzona w smarze...

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-03-31 12:15:52
Autor: ±ćęłń󶼿
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno
Lusińska.
Ale trzeba lubić specyficzny humor wła¶ciciela.
Tak czy inaczej polecam.
Białołęka sklep z rowerami Giant (no nie pamiętam ulicy takie osiedle dla przyjezdnych z płotami), kiedy¶ tam kupowałem i genialnie
miał rowerek wyregulowane przerzutki.

-- -- -

Data: 2011-03-31 12:20:54
Autor: CeZ__134
[...]

Nie wyobrazam sobie oddac roweru do serwisu. Bo po jaka cholere mam placic za cos co jest malo skomplikowane i mozna zrobic samemu ..

CeZ__134

Data: 2011-03-31 12:25:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-31 12:20, CeZ__134 pisze:
[...]

Upiec chleb to też żadna filozofia, jednak większo¶ć z nas woli go kupić gotowy w sklepie.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-31 13:04:18
Autor: ±ćęłń󶼿
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno
Nie każde narzędzie się opłaca kupować.
Wła¶nie mi przypomnieli¶cie, że mam korby wymienić na nowe, dwa różne systemy.

-- -- -

Data: 2011-03-31 13:57:13
Autor: KiloSierra
W dniu 11/03/31 12:20, CeZ__134 pisze:

Nie wyobrazam sobie oddac roweru do serwisu. Bo po jaka cholere mam placic
za cos co jest malo skomplikowane i mozna zrobic samemu ..

nie kazdy umi... nie kazdy potrafi.. nie kazdy ma czas

Data: 2011-03-31 19:27:26
Autor: kml
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno

Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:in1ki5$l6v$1news.onet.pl...

Nie wyobrazam sobie oddac roweru do serwisu. Bo po jaka cholere mam placic za cos co jest malo skomplikowane i mozna zrobic samemu ..

Umiejętno¶ci, narzędzia, miejsce. Nie każdy lubi a jak widzę jak sobie ludzie "sami dobrze robi±" to nie wiem czy mam się ¶miać czy płakać.

http://endurorider.pl
29/03/11 Wisona :)

Data: 2011-04-02 09:58:59
Autor: Wojtas
Serwis rowerowy - WAWA- Targowek/Brodno
W dniu 2011-03-31 12:20, CeZ__134 pisze:

Nie wyobrazam sobie oddac roweru do serwisu. Bo po jaka cholere mam placic
za cos co jest malo skomplikowane i mozna zrobic samemu ..

Fundnij mi centrownicę do kół.