Serwis skody, zas³yszane.

Data: 2009-03-12 23:46:15
Autor: Wild Root
Serwis skody, zas³yszane.
 W po¶cie <gpb4d2$1ue$1@node1.news.atman.pl>
 m.in. przeczytaæ mo¿na:

Witam, niedawno by³em u mechanika (prywaciarza) i siedz±c tak i czekaj±c
na zakoñczenie naprawy pos³ucha³em jak to tam z jego now± g³ówn± robot±
w serwisie skody (rozmawia³ z kolegami, po godzinach robi prywatnie w
swoim warsztacie).

Phiiii, mój dobry przyjaciel pracuje w ASO Volkswagena, dlatego nigdy nie
zdecyduje siê na ta markê (skoro mechanik tam pracuj±cy stanowczo odradza
mi te samochody). Wcze¶niej pracowa³ w Hondzie i za jego namow± na t±
w³a¶nie markê da³em siê namówiæ i nie ¿a³ujê. A co siê o nowych VW
nas³ucha³em przy wódce to moje. VW i Skoda to prawie to samo, wiêc nie mam
powodów aby Ci nie wierzyæ. Na temat VW s³ysza³em lepsze kawa³ki. tylko
pozwól pozostawiê je do w³asnej wiadomo¶ci, bo gdy mówi to mechanik z ASO
to fakt, a gdy ja powtórzê to ju¿ bêdzie niepotwierdzona plotka.

--
Wild Root

Data: 2009-03-13 03:35:17
Autor: Bombel
Serwis skody, zas³yszane.
Phiiii, mój dobry przyjaciel pracuje w ASO Volkswagena, dlatego nigdy nie
zdecyduje siê na ta markê (skoro mechanik tam pracuj±cy stanowczo odradza
mi te samochody).
Mój kumpel te¿ pracujê w ASO VW i jest odwrotnie niesamowitym fanem
tej marki. Mówi ¿e jak bêdzie zmienia³ samochód to tylko VW albo
mercedes.

Ile ludzi tyle opinii :)
--
Wild Root
Bombel

Data: 2009-03-13 12:02:28
Autor: mateusx6
Serwis skody, zas³yszane.
[...]

bo serwis bedzie mial taniej... i czesci pewnie tez :)

Data: 2009-03-13 15:27:58
Autor: J.F.
Serwis skody, zas³yszane.
U¿ytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisa³ w wiadomo¶ci news:2915728.ds0dVrZ83dlocalhost.localdomain...
[...]

Ja tam tez sie troche nasluchalem, ale z drugiej strony - macierzysta firma za Odra jezdzila VW/Audi, i jakos narzekan nie slyszalem.

J.

Data: 2009-03-13 16:16:04
Autor: topek
Serwis skody, zas³yszane.
nas³ucha³em przy wódce to moje. VW i Skoda to prawie to samo, wiêc nie mam
To sporo tlumaczy.
Takich "madrosci ludowych", przy wodce to ja tez niemalo slyszalem.
Fakt malego powinowactwa z prawda nie ma wiekszego znaczenia. Masz uwierzyc
miszczowi na slowo a jak nie wierzysz tos nie funfel do wodki.
Podsumowujac: ludzie pierdola nieraz takie glupoty, ze sie czlowiek
zastanawia, po co i komu to sluzy?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

ps: fakt mojego obecnego ujezdzania VW nie ma najmniejszego znaczenia. Jest to
reakcja na szerszy problem typu: "jedna pani, drugiej pani" albo "u nas w maglu"

Data: 2009-03-13 17:36:32
Autor: Wild Root
Serwis skody, zas³yszane.
 W po¶cie <gpe0s4$dfs$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytaæ mo¿na:

ps: fakt mojego obecnego ujezdzania VW nie ma najmniejszego znaczenia.
Jest to reakcja na szerszy problem typu: "jedna pani, drugiej pani" albo
"u nas w maglu"

Z tego powodu historii, które s³ysza³em nie powielam. Z drugiej strony
ludzie z nisk± samoocen± maj± tendencjê (celem podniesienia "presti¿u") do
gloryfikowania swojego miejsca pracy, tym samym licz±c na wy¿sz± ocenê
siebie w oczach swoich znajomych... My sami wiêc musimy niejako
przefiltrowaæ tre¶ci do nas docieraj±ce i oceniæ co jest wiarygodne, a co
nie.

--
Wild Root

Serwis skody, zas³yszane.