Serwis skrzyni bieg贸w - poszukiwany - okolic e 艢l膮ska

Data: 2013-01-20 20:06:47
Autor: RB
Serwis skrzyni bieg贸w - poszukiwany - okolic e 艢l膮ska
Witam

czy mo偶e mi kto艣 podpowiedzie膰 dobry i sprawdzony serwis skrzyni bieg贸w - okolice 艢l膮ska - chocia偶 odleg艂o艣膰 jest spraw膮 drugorz臋dn膮.

Co艣 ju偶 znalaz艂em do obdzwonienia i co艣 na allegro ale mo偶e kogo艣 polecicie.

Pacjent:
- opel Omega silnik 2.2 benzyna przebieg 466 000 km
- skrzynia szumi ju偶 od ok. 1,5 roku ale trzeba by to w ko艅cu zrobi膰
- jak jest na biegu ale nie dodaje gazu to ok. 2000 obrot贸w - szumi , powy偶ej i poni偶ej tej warto艣ci nic nie s艂ycha膰 i jak jest zapi臋ty bieg i dodaje si臋 gazu to te偶 nic nie s艂ycha膰.

Auto ma ju偶 du偶y przebieg ale mam je od 4,5 roku i nie zamieni臋 na 偶adne inne, kupi艂em z przebiegiem 100 000 km osobi艣cie w niemieckim salonie Mercedesa daleko pod francusk膮 granic膮.

Pozdrawiam

Robert Bajorek

Serwis skrzyni bieg贸w - poszukiwany - okolic e 艢l膮ska