Serwis sms w getinie.

Data: 2009-07-08 22:36:35
Autor: wiatrak
Serwis sms w getinie.
Czy ktoś  korzysta z serwisu sms w Getinie i jak to działa. Nie chodzi mi o przelewy sms , ale o powiadomienia na komórkę. Jakich powiadomień mozna sobie zażyczyć i  ile to kosztuje.

wiatrak

Data: 2009-07-09 12:34:02
Autor: azot
Serwis sms w getinie.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:h32m46$9s8$1node1.news.atman.pl...
[...]

No właśnie. Ja założyłem e-getin  i nie mam serwisu sms. W umowie nie ma wpisanego nr telefonu i ta usługa nie działa, jest nieaktywna. To jest w standardzie, w pakiecie? To czemu ja nie mam? Niedopatrzenie?

azot

Data: 2009-07-09 12:35:54
Autor: MarekZ
Serwis sms w getinie.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h34h2q$2qa$1news.task.gda.pl...

No właśnie. Ja założyłem e-getin  i nie mam serwisu sms. W umowie nie ma wpisanego nr telefonu i ta usługa nie działa, jest nieaktywna. To jest w standardzie, w pakiecie? To czemu ja nie mam? Niedopatrzenie?

A po co ci ten serwis?

Darmowe są chyba tylko powiadomienia o fakcie zalogowania do systemu. Powiadomienia o operacjach są chyba płatne.

Data: 2009-07-09 13:26:37
Autor: wiatrak
Serwis sms w getinie.
A po co ci ten serwis?

Darmowe są chyba tylko powiadomienia o fakcie zalogowania do systemu. Powiadomienia o operacjach są chyba płatne.

A  getin podaje, ze serwis jest bezpłatny.  ...j by się wyznał. W ogóle to maja ten Toip tak popierdzielony, ze nie wiadomo co do czego.

wiatrak

Data: 2009-07-09 13:36:00
Autor: MarekZ
Serwis sms w getinie.
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:h34a8m$hak$1node1.news.atman.pl...

A  getin podaje, ze serwis jest bezpłatny.  ...j by się wyznał. W ogóle to maja ten Toip tak popierdzielony, ze nie wiadomo co do czego.

Nie sądzę aby było to naprawdę w pełni darmowe, ale to tylko moje wrażenie. Sam wyłączyłem wszystkie powiadomienia bo nawet jakby były za darmo nie potrzebuję ich.

Data: 2009-07-09 18:07:14
Autor: Lukasz W.
Serwis sms w getinie.
[...]

mozesz sobie zażyczyć powiadomienia
 - o logowaniach do gb24
 - próbach logowania do gb24
 - zmianach salda na TOP, ROR
 - coś jeszcze .... ????

powyższe 3 ktore wymieniłem mam aktywne i nic za to nie płacę jak narazie
jak narazie ...bo widząc jakie zmiany getin wprowadza, mozliwe że i za to wprowadzą opłaty

odnośnie zmian sald - wczesniej działało to o wiele sprawnie,
aktualnie sms potrafi przyjsć z kilkugodzinnym opóźnieniem czyli jeden sms dla kilku operacji jakie miały miejsce w przeciagu tych kilku godzin
powiadomienia o logowaniu przychodzą online
wygląda więc na to że system getin banku dostaje zadyszki - nic dziwnego że wycofali lokatę codzienną :)

L.W.

Data: 2009-07-09 15:03:06
Autor: Jack Teuerle
Serwis sms w getinie.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
[...]

Na operacje w e-getinie masz sms-owe info - czyli zmiany sald ror,top , nieudane logowanie itd. Dla mnie to pożyteczna i w pełni DARMOWA usługa. Mam pewność,że nikt mi tam nie grzebie na rachunku itd.

Data: 2009-07-09 18:51:18
Autor: Valdi.Pavlack
Serwis sms w getinie.
"Jack Teuerle" news:h350ra$cd3$1inews.gazeta.pl

[...]

Dobrze zrozumiałem, że otrzymanie SMSa o otrzymaniu np. przelewu na rachunek
TOP/ROR (informacja o zmianie salda) jest darmowa?

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-09 22:55:31
Autor: pawlak
Serwis sms w getinie.
Dnia Thu, 9 Jul 2009 18:51:18 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

 Tak, serwis SMS jest darmowy, niestety nie jest tak dobrze konfigurowalny
jak np. w mBanku.

pawlak

Data: 2009-07-21 12:31:28
Autor: msd
Serwis sms w getinie.
Co więcej na koncie PRESTIGE wszystkie powiadomienia, zapytania o stan
konta również są za FREE ;)