Serwis w Hyundai...

Data: 2014-04-16 19:27:49
Autor: ToMasz
Serwis w Hyundai...
W dniu 16.04.2014 19:04, anacron pisze:
Koszt przeglądu na 90k według ASO (i w zależności od ASO) od 910 zł do
1170 zł (za dokładnie to samo. W najtańszym poprosiłem o listę
materiałów eksploatacyjnych z wyceną. Okazuje się, że wkładają/wlewają
mi materiałów za 630 zł. Z listą udaję się do sklepu motoryzacyjnego,
dokładnie to samo dostaję za 307 zł, mogłoby być jeszcze taniej kilka
dyszek, ale ok. 910 - 630 + 307 = 587. Czyli spacerek do sklepu daje -
oprócz aspektów zdrowotnych - oszczędność jakieś 35%. :)

Czy w ASO naprawdę liczą, że kogoś stać na nowe auto to on liczyć nie
umie? :)

w aso liczą że w zamian za ileśtam lat gwarancji, nabywca nowego auta zapłaci im frycowe. Na to samo liczą ubezpieczyciele.
ToMasz

Data: 2014-04-16 19:45:03
Autor: anacron
Serwis w Hyundai...
W dniu 16.04.2014 19:27, ToMasz pisze:
[...]

Ale ja nadal będę miał gwarancję, ba nawet nie musiałbym u nich robić i
a i tak będę miał.

--
anacron

Data: 2014-04-16 22:12:28
Autor: RadoslawF
Serwis w Hyundai...
Dnia 2014-04-16 19:45, U¿ytkownik anacron napisa³:

Czy w ASO naprawdê licz±, ¿e kogo¶ staæ na nowe auto to on liczyæ nie
umie? :)

w aso licz± ¿e w zamian za ile¶tam lat gwarancji, nabywca nowego auta
zap³aci im frycowe.

Ale ja nadal bêdê mia³ gwarancjê, ba nawet nie musia³bym u nich robiæ i
a i tak bêdê mia³.

Jak bêdzie wszystko w w porz±dku to bêdziesz mia³ gwarancje,
jak co¶ bêdzie nie tak to bêd± mieli podstawê do nie uznania
gwarancji i bêdziesz siê z nimi kopa³ w s±dzie.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-16 22:43:46
Autor: anacron
Serwis w Hyundai...
W dniu 16.04.2014 22:12, RadoslawF pisze:
Jak bêdzie wszystko w w porz±dku to bêdziesz mia³ gwarancje,
jak co¶ bêdzie nie tak to bêd± mieli podstawê do nie uznania
gwarancji i bêdziesz siê z nimi kopa³ w s±dzie.

Od tego mam DAS, kilka razy ju¿ musia³em do nich dzwoniæ. Daj± radê.

--
anacron

Serwis w Hyundai...