Serwis w wawie na namys³owskiej ?

Data: 2009-03-26 02:52:03
Autor: embzz
Serwis w wawie na namys³owskiej ?
Witam
czy ktos mia³ stycznosc z tym sklepem na pradze, na ulicy
namys³owskiej na rogu ? zauwazylem ze tam pisze tez SERWIS. a jako ze
mieszkam abrdzo blisko zastanawam sie czy oddac im moja kawezr7 na
serwis. Ktos korzystal albo chociaz kojarzy ??

dzieki

emb

Data: 2009-03-27 10:05:03
Autor: luca_brasi
Serwis w wawie na namys³owskiej ?
Wiam
skoro pytasz wiec odpowiadam
niestety nie moge byc obiektywny bo jestem wlascicielem tego przybytku:)
jezeli pytasz o serwis to od razu mowie ze zajmujemy sie tylko wymianami
materialow eksploatacyjnych jakie sprzedajemy: opony, klocki, oleje,
napedy... bez zaglebiania sie w typowa mechanike
tel 618 6660
zadzwon a wszystkiego sie dowiesz
pozdrawiam
lukasz
ps. zapraszam wszystkich na zakupy, na haslo precle dobra cena:) sorry za
spam

U¿ytkownik <embzz@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:199ce14a-e8e3-4a2d-abd2-95bb8af1334ff32g2000vbf.googlegroups.com...