Serwis we Wrocławiu

Data: 2009-08-18 03:04:51
Autor: Hegi
Serwis we Wrocławiu
Cześć.

Kupiłem wreszcie wszystkie części które chcę wymienić w swoim rowerze.
Jako, że jest to głównie sprzęt XT (sam nie mam sprzętu serwisowego)
chciałbym to zrobić w jakimś sensownym serwisie.

Jeśli ktoś zna coś godnego polecenia, najlepiej w okolicach pl.
Grunwaldzkiego, to będę bardzo wdzięczny.

-
Konrad Drukała

Data: 2009-08-18 12:41:50
Autor: reme.k
Serwis we Wrocławiu
[...]

To masz okazję żeby się nauczyć, jak zainwestujesz w kilka kluczy to będziesz
miał narzędzia na przyszłość a i taniej to wyniesie niż robota serwisu.
Jeśli dobrze skompletowałeś wszystko to nie będzie problemu, Shimano ma pdf o
wszystkim i możesz pytać/szukać na grupie.

Osobiście to bym zawiózł chyba do młodego Krajka ale to daleko od pl.
Grunwaldzkiego bo za DH Astra.

Data: 2009-08-18 17:51:04
Autor: czarny_kruk
Serwis we Wrocławiu
[...]