[Spam] Serwis z opiniami na temat wszystkiego czym żyje motocyklista :)

Data: 2012-02-08 01:49:18
Autor: morghul
[Spam] Serwis z opiniami na temat wszystkiego czym żyje motocyklista :)
Dodam tylko że będe bardzo wdzięczny za każdą przesłaną opinię, chociaż wiem że na grupie już nikomu się nie chce pisać ;P :)

Nie przesadzaj, dziadki na marudzenie i narzekanie zawsze znajdują czas.
Zobacz dwa tematy niżej, pojechał, pooglądał, pomacał i doszedł do wniosku że nic mi się nie spodobało więc marudzi na grupie ;).

A wracając do tematu, trochę ten layout zbyt przejrzysty ;). Wiem, wiem, wersja beta ale pustawo trochę. Jakieś o nas, po co, dla czego by się przydało. Jakaś ideologia, motocykliści lubią ideologię a tak by nie musieli bo byłaby gotowa, a to też lubią bo leniwi są :).

--

morghul

Data: 2012-02-08 14:00:29
Autor: Drzewo

Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości news:jgsgqc$chd$1inews.gazeta.pl...
Dodam tylko że będe bardzo wdzięczny za każdą przesłaną opinię, chociaż wiem że na grupie już nikomu się nie chce pisać ;P :)

Nie przesadzaj, dziadki na marudzenie i narzekanie zawsze znajdują czas.

To dobrze, może komentarze będą jakieś :)

[...]

Ideologie w paru słowach wstępu dodałem :) Layout jest biedny, ale narazie się na nim nie skupiałem. Muszę przysiąść i zrobić coś zupełnie nowego, ale czasu brak ;/

Pozdarawiam,
Drzewo.

[Spam] Serwis z opiniami na temat wszystkiego czym żyje motocyklista :)