Serwisowanie hamulcow SLX

Data: 2009-06-22 15:04:35
Autor: raviz
Serwisowanie hamulcow SLX
Gdzie mozna kupic klocki do SLXow? Szukalem na Allegro i znalazlem
zamienniki na dwoch czy trzech aukcjach. Dosc ciekawie wygladaja proporcje - wystawionych hamlcow ok 16, klocki 2-3.
Hamulce BB7 faktyczne aukcje (pomijam goscia za 1000zl, ktory ich nie ma) 0 a klockow ok 8.

Druga sprawa - koncowki do napelniania strzykawek - gdzie mozna dostac takie, ktore pasuja do SLX?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-22 16:46:33
Autor: kosik
Serwisowanie hamulcow SLX

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h1o31k$n24$1news.onet.pl...
Gdzie mozna kupic klocki do SLXow? Szukalem na Allegro i znalazlem
zamienniki na dwoch czy trzech aukcjach. Dosc ciekawie wygladaja proporcje - wystawionych hamlcow ok 16, klocki 2-3.

Bo tam sa takie same klocki jak w wiekszosci hamulców Shimano, od mechanicznych Alivio do hydraulicznych XTR. Starsze modele mechaników i niektóre hydrauliki mialy tylko inne klocki.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-06-22 17:58:32
Autor: Wooyek
Serwisowanie hamulcow SLX
[...]

Cos Ci slabo idzie szukanie w Allegro, bo ja znalazlem ok. 37 aukcji, na których mozna kupic klocki do SLX (moglem sie pomylic przy liczeniu o 2).

Najbardziej polecam takie:
http://www.allegro.pl/item661194943.html
tzn. metaliczne XTR-y. Mam takie w Saintach (z klamkami SLX) w zjazdówce i spisuja sie swietnie (przede wszystkim sa trwale i nie wydaja dziwnych dzwieków; sila hamowania i modulacja podobna jak u konkurencji). Tylko poszukaj po sklepach/aukcjach, bo te tutaj sa jakies drogie (ja kupilem w sklepie stacjonarnym za jakies 40 zl OIDP).

Druga sprawa - koncowki do napelniania strzykawek - gdzie mozna dostac
takie, ktore pasuja do SLX?

Hm, w akwarystycznym? ;) Potrzebna jest tylko gumowa rurka o odpowiedniej srednicy.

Data: 2009-06-22 17:18:36
Autor: raviz
Serwisowanie hamulcow SLX
Wooyek wrote:
[...]

Dzieki za info, moja wiedza odnosnie tarczowek jest obecnie bardzo mala i teoretyczna. Szukalem (rowneiz w opisach) "slx klocki" no i byla lipa.
Teraz juz wiem z poprzedniego posta, ze klocki sa dosc uniwersalne

Druga sprawa - koncowki do napelniania strzykawek - gdzie mozna dostac
takie, ktore pasuja do SLX?

Hm, w akwarystycznym? ;) Potrzebna jest tylko gumowa rurka o odpowiedniej srednicy.

Swego czasu na youtube znalazlem film o napelnianiu hamulca - gosc mial na koncowkach strzykawek metalowe nakladki, ktore ladnie wkrecaly sie w klamke i zacisk

Data: 2009-06-22 19:01:05
Autor: Wooyek
Serwisowanie hamulcow SLX
> odpowiedniej srednicy.

Swego czasu na youtube znalazlem film o napelnianiu hamulca - gosc
mial na koncowkach strzykawek metalowe nakladki, ktore ladnie
wkrecaly sie w klamke i zacisk

Prawdopodobnie byl to Avid lub Formula.

Serwisowanie hamulcow SLX