Serwisowanie klimatyzacji

Data: 2009-04-21 16:19:04
Autor: sop3k
Serwisowanie klimatyzacji
Witam,

Na czym polega czyszczenie klimatyzacji? Widze rozne oferty ozonowego, tlenowego, ultradzwiekowego, etc. oczyszczania klimatyzacji.
Pewnie kazdy fachowiec potrafi zepsuc to co mu sie powierzy. Trzeba wiec szukac jakiegos specjalizowanego zakladu, czy jest to na tyle powtarzalna czynnosc ze mozna jechac do pierwszego lepszego?

Ja kupiłem środek Wurtha do odkarzania klimatyzacji. Psika sie nim do parownika, ja oprocz tego wypsikałem wsyztkie kanały wentylacyjne, smród nisamowity - takiego zmywacza do paznokci. 2 dni wietrzyłem auto, ale smrodu z klimatyzacji ani sladu, a smierdziało dośc mocno.

--

Serwisowanie klimatyzacji