Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?

Data: 2015-05-03 20:24:39
Autor: Irokez
Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?
Witam.

Posiadam kosiarkę elektryczną, starą niemiecką Karl Puhler, silnik 600W, tarcza pod spodem z czterema trójkątnymi nożami "ząb rekina".
Ząbki sobie naostrzę, ale zastanawia mnie na wierzchu obudowy silnika taki odkręcany przeźroczysty wziernik:
Po odkręceniu jest metalowy cyngiel i do niego wężyk jakby knot?
Do czego to jest?

http://zapodaj.net/c9025e61e1d6f.jpg.html
http://zapodaj.net/50ff74a58e273.jpg.html
Sieka ta kosa na tyle dobrze mój mały ogródeczek 400 metrów, że nie mam zamiaru kupować hiper-super-plastiku z marketu, a nie chcę zajechać tego staruszka.

--
Irokez

Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?