Data: 2018-11-29 01:48:40 | |
Autor: andrzej.ozieblo | |
Serwisowanie piasty Sachs T3, | |
Wianuszki doszły, piasta złożona, wyregulowana. Nareszcie mogę się przemieszczać jak człowiek. :)
A regulacja tej piasty w systemie z hamulcem bębnowym jest wyjątkowo upierdliwa. Imadło musi być do zafiksowania osi. I włożenie koła też niełatwe. |
|
Data: 2018-12-09 13:40:46 | |
Autor: PeJot | |
Serwisowanie piasty Sachs T3, | |
W dniu 2018-11-29 o 10:48, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
A regulacja tej piasty w systemie z hamulcem bębnowym jest wyjątkowo upierdliwa. Imadło musi być do zafiksowania osi. I włożenie koła też niełatwe.To samo dotyczy piasty Sturmey-Archer. O ile pamiętam regulacja luzu jest tak beznadziejnie zaprojektowana że piasta musi funkcjonować z luzem. Taki urok konstrukcji. -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2018-12-09 06:09:20 | |
Autor: andrzej.ozieblo | |
Serwisowanie piasty Sachs T3, | |
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 13:40:48 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2018-11-29 o 10:48, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze: True. Doszedłem do tego metodą prób i błędów. Lekki luz musi być. Do tego oś musi być ustawiona odpowiednio w stosunku do bębna hamulcowego. Dlaczego? Bo ma nacięcia na podkładki. Gdy źle skorelujemy, podkładki, w tym taka co trzyma osłonę łańcucha nie ustawią się właściwie. I nie trafią w otwory. No ale teraz już jestem ekspertem od tych piast. :) |
|