Serwisówka Fiat Ulysse+ Podziękowania Było: [SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić

Data: 2010-04-13 01:17:52
Autor: P_ablo
Serwisówka Fiat Ulysse+ Podziękowania Było: [SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:hpt37i$c3d$1mx1.internetia.pl...

Kolega P_ablo wskazał na mobile.de
Skorzytałem z tej rady, poszukałem gdzie najbliżej, wsiadłem do samochodu,
pojechałem, kupiłem,
zadzwoniłem po lawetę
i po dwóch dniach temat stoi już na podwórku.

Ciesze sie, ze moglem pomoc :)
Ostatniego szpachlowaoza kupilem w PL jakies 6 lat temu i powiedzialem - NIGDY WIECEJ.

Podstawowa zasada dla uzywanych samochodow - jak najdalej od PL i jak najdalej od Berlina ;)

--
Picasso

Serwisówka Fiat Ulysse+ Podziękowania Było: [SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić