Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana

Data: 2015-01-14 12:03:22
Autor: Jarecki [KenLee]
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
Haj
Poszukuje serwis manuala do GSX 1100 S Katana. Rocznik dowolny od 81 w gore, byle bylo to do prawdziwej Katany a nie amerykanskiej wersji GSX 1100 F. Wiem, ze pewno gdzies jest w internetach, ale ostatnio jakos nawet gole baby mi ciezko tam znalezc. Dla pewnosci, chodzi o taki motur:

http://www.japsirauta.fi/SUZUKIGSX1100Katana1982.html

Poza tym chetnie nabede ponizsze czesci (jest troche na e-bayu, ale fajnie byloby zaoszczedzic na wysylkach z calego swiata)

-Owiewka wraz z szyba i boczkami chlodnicy oleju (same plastiki)
-Mocowania szyby
-Kanapa- stan dowolny, byle baza byla cala i gabka w oryginalnym ksztalcie
-Zadupek
-Kompletny airbox z kolektorem ssacym
-Oryginalny przedni blotnik
-Kompletny wydech (moze byc 4-1, byle z epoki)

Jesli u kogos zalegaja inne graty do tego modelu, to tez chetnie nawiaze kontakt, bo i tak po drodze niejedno wylezie.

Pozdr
Jarecki_KenLee i KTM-y

Data: 2015-01-14 12:18:41
Autor: Kuczu
W dniu 2015-01-14 o 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki. W ogole w Europie bylo tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali. Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.
Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem. Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503

Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-01-14 13:41:56
Autor: Jarecki [KenLee]
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
From: "Kuczu"
Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki.

*** Zgadza sie i jak dobrze pojdzie to do konca tygodnia powinienem przytargac smietnik, z ktorego mam nadzieje cos uratowac, tym bardziej ze podobno nawet samodzielnie halasuje i  przemieszcza sie.

 W ogole w Europie bylo
tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali. Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.

*** Znajomy mial na poczatku lat 90-tych 750 postawiona na zawiasach i oczojebnych zoltych kolach od GSXR-a i strasznie mi sie ten sprzet podobal. Ja w tym czasie mialem Katane 550, ktora nawiasem mowiac byla moim pierwszym japonem. Teraz sentyment powrocil i chce sobie odszykowac 1100, ale raczej bede parl w kierunku oryginalu.

Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem. Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

*** Jak nie wyjdzie w okolicy, to bede poszerzal kregi, chociaz zza wielkiej wody dotad jeszcze nic nigdy nie targalem.

Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503

*** Dzieki, bede wdzieczny jak cos wygrzebiesz. Najbardziej chodzi mi o wartosci graniczne zuzycia bebechow, momenty dokrecen w silniku i ewentualnie parametry pomiarowe elektryki. Co do reszty, to patrzac po fiszkach, nie oczekuje niespodzianek (oprocz miejsc, gdzie nasi juz byli).

Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

*** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES? Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach.
Pozdr
Jarecki

Data: 2015-01-14 21:40:35
Autor: Kuczu
W dniu 2015-01-14 o 13:41, Jarecki [KenLee] pisze:

*** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES?
Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to
ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach.

GSX1100ES. I dzialal. A na poprawe smarowania sa rozne patenty.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-02-12 00:53:02
Autor: Tomek Wozniakowski
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
   Cześć :)

W dniu 2015-01-14 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
Poszukuje serwis manuala do GSX 1100 S Katana. Rocznik dowolny od 81 w gore,
byle bylo to do prawdziwej Katany a nie amerykanskiej wersji GSX 1100 F.

Tiaaa... Był kiedyś taki człowiek tutaj... nazywał się Adam Medyna. Jeśli jego znajdziesz, to znajdziesz też tę serwisówkę ;)...ale nie wiem nic o jego obecnych losach :(

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2015-02-12 16:02:24
Autor: Arni
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
W dniu 12.02.2015 o 00:53, Tomek Wozniakowski pisze:
   Cze¶ć :)

[...]

Tiaaa... Był kiedy¶ taki człowiek tutaj... nazywał się Adam Medyna.
Je¶li jego znajdziesz, to znajdziesz też tę serwisówkę ;)...ale nie wiem
nic o jego obecnych losach :(

http://www.swoimidrogami.pl/adam-medyna/

--
Arni

Data: 2015-02-12 16:04:49
Autor: Jarecki [KenLee]
Użytkownik "Tomek Wozniakowski" napisal:

Tiaaa... Był kiedy¶ taki człowiek tutaj... nazywał się Adam Medyna. Je¶li jego znajdziesz, to znajdziesz też tę serwisówkę ;)...ale nie wiem nic o jego obecnych losach :(

*** Czesc Tomku, pamietam Adama, bo jakies 15 lat temu, jak mialem duzego GSX-Fa, sporo z nim korespondowalem na ten temat, takze na preclu, ale od tego czasu tez nie mialem kontaktu. Czas zapierdziela... W miedzyczasie zaopatrzylem sie w serwisowke Haynesa polecana przez Kucza, wiec to juz mam z glowy, ale temat brakujacych czesci nadal pozostaje otwarty, bo te niedobitki dostepne na e-bayu po prostu zabijaja cenowo.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Kateemy + Katana ratbike

Data: 2015-02-12 20:03:49
Autor: Monster
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
Udziela siÄ™ ostatnio na forum Redmotorz.eu Jako Adam M.

Tomek
Ducati 900SS
BMW R1100S
Ironhead Sidecar Racer

Data: 2015-02-13 23:12:44
Autor: Jacot
Tomek Wozniakowski <zuzka600f@o2.pl> wrote:

Tiaaa... Był kiedy¶ taki człowiek tutaj... nazywał się Adam Medyna. Je¶li jego znajdziesz, to znajdziesz też tę serwisówkę ;)...ale nie wiem nic o jego obecnych losach :(

A tego tam foruma, dawnego forum SM to juz nie ma? Tamze Adama
widywalem, kiedym tam bywal. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana