Data: 2015-01-14 12:18:41 | |
Autor: Kuczu | |
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana | |
W dniu 2015-01-14 o 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
Haj Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki. W ogole w Europie bylo tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali. Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny. Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem. Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay. Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503 Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C |
|
Data: 2015-01-14 13:41:56 | |
Autor: Jarecki [KenLee] | |
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana | |
From: "Kuczu"
Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki. *** Zgadza sie i jak dobrze pojdzie to do konca tygodnia powinienem przytargac smietnik, z ktorego mam nadzieje cos uratowac, tym bardziej ze podobno nawet samodzielnie halasuje i przemieszcza sie. W ogole w Europie bylo tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali. Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny. *** Znajomy mial na poczatku lat 90-tych 750 postawiona na zawiasach i oczojebnych zoltych kolach od GSXR-a i strasznie mi sie ten sprzet podobal. Ja w tym czasie mialem Katane 550, ktora nawiasem mowiac byla moim pierwszym japonem. Teraz sentyment powrocil i chce sobie odszykowac 1100, ale raczej bede parl w kierunku oryginalu. Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem. Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay. *** Jak nie wyjdzie w okolicy, to bede poszerzal kregi, chociaz zza wielkiej wody dotad jeszcze nic nigdy nie targalem. Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503 *** Dzieki, bede wdzieczny jak cos wygrzebiesz. Najbardziej chodzi mi o wartosci graniczne zuzycia bebechow, momenty dokrecen w silniku i ewentualnie parametry pomiarowe elektryki. Co do reszty, to patrzac po fiszkach, nie oczekuje niespodzianek (oprocz miejsc, gdzie nasi juz byli). Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke. *** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES? Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach. Pozdr Jarecki |
|
Data: 2015-01-14 21:40:35 | |
Autor: Kuczu | |
Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana | |
W dniu 2015-01-14 o 13:41, Jarecki [KenLee] pisze:
GSX1100ES. I dzialal. A na poprawe smarowania sa rozne patenty. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C |
|