Sesje Pasiaka

Data: 2014-03-15 20:13:28
Autor: wromek
Sesje Pasiaka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:lfvfjh$pc2$1node2.news.atman.pl...
Zleciłem jak co miesiąc przelewy do ZUS -- wiszą, choć już
dawno po 17 godzinie. Ktoś wie, o co tu chodzi? Czy Pasiak
coś pozmieniał w przelewach do ZUS? Przelewy zleciłem dziś
około godziny 14, środki były dostępne, Pasiak pokazał, że
środki zeszły z konta ale do tej pory przelewów tych nie
zrealizował.

Jak miales na 15. ZUSy to nie musiales puszczac w pt, wystaczylo w pierwszy dzien roboczy po 15. (w sobote).
Mbank tak zawsze robi, ze schodza z konta ale zostaja u nich na noc-Ty masz obciazenie we wlasciwym terminie ale oni sobie jeszcze dzionek obracaja kasa.

--
pozdrawiam, wromek

Sesje Pasiaka