Sessions do...

Data: 2009-07-15 11:36:18
Autor: Tomasz Radko
Sessions do...
....Olimpiakosu? Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

pzdr

TRad

Data: 2009-07-15 02:47:25
Autor: sooobi
Sessions do...
On 15 Lip, 11:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
...Olimpiakosu? Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

nikt, to leszcz

Data: 2009-07-15 04:21:04
Autor: L'e-szczur
Sessions do...
On 15 Lip, 11:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
...Olimpiakosu? Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

Olympiakos chyba chce skompletowac druzyne NBA. Sessions-
Chrildress...
Kolejni pewnie beda Bass, Bayless i Ross.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Sessions to RFA, wiec nikt wlosa nie wyrwie. No moze poza mną.

Data: 2009-07-16 00:00:12
Autor: wiLQ
Sessions do...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> ...Olimpiakosu? Olympiakos chyba chce skompletowac druzyne NBA. Sessions-
Chrildress...

A propos, nie sledze rozgrywek europejskich, wiec tak wlasciwie jakie sa
wyniki eksperymentu z Childressem z punktu widzenia Olimpiakosu? Udana inwestycja, wiec chetnie beda siegac po nastepnych czy wpadka,
wiec te plotki z Europa mozna z gory traktowac jako bajke?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:36:07
Autor: sooobi
Sessions do...
On 16 Lip, 00:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Udana inwestycja, wiec chetnie beda siegac po nastepnych czy wpadka,
wiec te plotki z Europa mozna z gory traktowac jako bajke?

Euroligi nie wygrali.

Data: 2009-07-17 12:50:25
Autor: Szczepan Radzki
Sessions do...
wiLQ pisze:
[...]

Wpadka moim zdaniem. Słyszałem plotki, że chcieli się go pozbyć, ale nie wiedzą do końca jak. Facetowi zostawiali miejsce, bo groził tylko minięciem, szczelniej pod koszem i nic z tego nie było. Wiadomo nie od dzisiaj przecież, że Josh nie ma rzutu.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-15 20:44:31
Autor: Rasheed
Sessions do...
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:h3k72k$6al$1news.interia.pl...
...Olimpiakosu? Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

Moj RFA, dla przypomnienia Childress tez byl moj, zanim polecial do Europy...

Rasheed

Data: 2009-07-15 20:44:51
Autor: Tomasz Radko
Sessions do...
Rasheed pisze:
[...]

Hmmmmm... Że czytują nas GMowie NBA wiemy od dawna. A teraz dowiedzieliśmy się, że rozgrywki FB są śledzone przez Olimpiakos. I że bardzo Cię w Grecji nie lubią.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-15 23:06:25
Autor: wiLQ
Sessions do...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

Mocno przeceniles fascynacje FB-Best Sessionsem w pazdzierniku 2008.
Bo wtedy musialby byc kupiony za minimum 2,1M$ by byc potencjalnym
keeperem, a przeciez natenczas wisiala nad nim chmura niepewnosci co do
roli i na ile jego eksplozja w koncowce poprzedniego sezonu byla oznaka
umiejetnosci, a na ile malej probki.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-17 01:36:37
Autor: sooobi
Sessions do...
On 15 Lip, 11:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
...Olimpiakosu? Kto się popłacze, gdy mu się wyzeruje wartość keepera?

Rozumiem ze Sessions jeszcze nic z nimi nie podpisal tylko Trad lecial
na fecie i musial cos napisac bo go roznosilo?

Data: 2009-07-17 02:04:30
Autor: L'e-szczur
Sessions do...
On 17 Lip, 10:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Rozumiem ze Sessions jeszcze nic z nimi nie podpisal tylko Trad lecial
na fecie i musial cos napisac bo go roznosilo?

Nie podpisał. Co wiecej wyglada na to, ze Olympiakos bardzo mocno
zainteresowal sie Natem Robinsonem.
9M$ (netto) za dwa sezony.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-17 20:03:13
Autor: s
Sessions do...
[...]

Chodzily tez sluchy, ze ofert z Europy wyczekiwal David Lee (zawodnik, nie agent :-)).

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Sessions do...