Sessions do Cavs.

Data: 2010-07-26 23:54:30
Autor: Leszczur
Sessions do Cavs.
No i stało się. Ramon Sessions został sprzedany albowiem Kahn chciał
rozładować tłok na PG gdzie miał juz Flynna i Ridnoura.
No to w drugą stronę poszli Delonte West i Telfair. Jakby nie patrzeć
dwóch ziutków grających na.... no właśnie.
Najlepszą sprawą jest to, że Wolves oddali dodatkowo Ryana Hollinsa,
ktorego rok temu wyrwali za 7M$ od Mavs oraz dorzucili jeszcze
przyszly pick drugorundowy.
Jedyna rzecz, która zmianiłaby moją ocenę tej wymiany a którą Kahn
powinien zrobić to oświadczeniw w mediach, że kupił Westa bo wie, że
NBA zawiesi go na cały sezon, bez zapłaty, za niedawny wyrok w sprawie
posiadania broni.

Jak ja chciałbym kupić od Kahna jego dom. Pewnie sprzedałby go za pół
ceny, dorzucił nowego Mercedesa klasy S w ramach transakcji i jeszcze
zobowiazał się wpadać raz w tygodniu, zeby posprzątać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-26 23:59:53
Autor: Leszczur
Sessions do Cavs.
On 27 Lip, 08:54, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

A nie - West ma kontrakt czesciowo gwarantowany. Jesli go zwolnia
przed 5 sieprnia, to zostanie w payrollu tylko 0,5M$.
Ale i tak ta wymiana mi sie nie podoba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-27 13:43:10
Autor: wiLQ
Sessions do Cavs.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i stało się. Ramon Sessions został sprzedany albowiem Kahn chciał
rozładować tłok na PG gdzie miał juz Flynna i Ridnoura.

Dla dopelnienia ironii "Jonny Flynn is expected to miss 3-4 months of
action after he undergoes hip surgery next week"...

No to w drugą stronę poszli Delonte West i Telfair. Jakby nie patrzeć
dwóch ziutków grających na.... no właśnie.

Eee, obaj polecieli jako kontrakty, a nie zeby grac.

Ale spojrzmy na koncowe (?) dzielo:

PG Ridnour/Flynn/Telfair (przez pierwszy miesiac sezonu).
SG Wes Johnson/Corey Brewer
SF Webster/Corey Brewer
PF Love/Beasley[*]
C Darko/Pekovic/Koufos

Mlodo i tanio... ale max 30-35 wygranych i niewielki upside?

[*] Tu mam najwiekszy problem. W tej druzynie obaj powinni grac tyle
minut ile udzwigna... ale obaj sa wg mnie PFami...

Najlepszą sprawą jest to, że Wolves oddali dodatkowo Ryana Hollinsa,
ktorego rok temu wyrwali za 7M$ od Mavs oraz dorzucili jeszcze
przyszly pick drugorundowy.

Najlepsza? Po co go w ogole podpisali? Kahn aspiruje do bycia jak pewien
system - swietny w rozwiazywaniu problemow, ktore sam sobie tworzy ;-)

Natomiast Cavs wykorzystali kontrakt Westa chyba najlepiej jak mogli?
I tylko potwierdzili opinie, ktora juz mialem: wszyscy im przypisza
totalne dno po odejsciu LeBrona, a oni spokojnie powalcza o playoffy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-27 05:32:23
Autor: Leszczur
Sessions do Cavs.
On 27 Lip, 13:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Dla dopelnienia ironii "Jonny Flynn is expected to miss 3-4 months of
action after he undergoes hip surgery next week"...

Ooops. Musze znalezc szczegoly odnosnie tej kontuzji. Akcje fantasy na
Ridnoura właśnie poszły w górę.

> No to w drugą stronę poszli Delonte West i Telfair. Jakby nie patrzeć
> dwóch ziutków grających na.... no właśnie.

Eee, obaj polecieli jako kontrakty, a nie zeby grac.

A cholera go tam wie.

[...]

Ile wygranych????? Przypominam Ci, ze w poprzenim skladzie (IMO nieco
mocniejszym) wygrali ich 15. A w miedzyczasie zamieniono Jeffersona na
Beasleya (trudno to nazwac upgradem) i Sessionsa na Ridnoura
(niewielki upgrade).
A Webster i Johnson to zadne gwiazdy wiec nie ma co sie nastawiac na
eksplozje talentu.

[*] Tu mam najwiekszy problem. W tej druzynie obaj powinni grac tyle
minut ile udzwigna... ale obaj sa wg mnie PFami...

Mozliwe, ze Beasley bedzie grał niskiego skrzydlowego.

> Najlepszą sprawą jest to, że Wolves oddali dodatkowo Ryana Hollinsa,
> ktorego rok temu wyrwali za 7M$ od Mavs oraz dorzucili jeszcze
> przyszly pick drugorundowy.

Najlepsza? Po co go w ogole podpisali?

Mlody, dynamiczny, nieco surowy... pod dobrym okiem beda z niego
ludzie. Tylko Kahn zapomniał, że w Minny nie ma zadnego "dobrego oka".

Natomiast Cavs wykorzystali kontrakt Westa chyba najlepiej jak mogli?

Cavs zrobili dobry deal. Sessions ma przynajmniej rowniej pod sufitem
niz West.

I tylko potwierdzili opinie, ktora juz mialem: wszyscy im przypisza
totalne dno po odejsciu LeBrona, a oni spokojnie powalcza o playoffy.

Tak ludzie maja gdy druzyna zmienia cel ze "zdobycie tytulu", na
"ewentualny awans do playoffs".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-27 15:08:54
Autor: wiLQ
Sessions do Cavs.
> [...]

mocniejszym) wygrali ich 15. A w miedzyczasie zamieniono Jeffersona na
Beasleya (trudno to nazwac upgradem) i Sessionsa na Ridnoura

Po pierwsze, niekoniecznie pisalem o przyszlym sezonie, po drugie olales
slowko "max", a po trzecie sa grubo ponizej salary cap, wiec istnieje
szansa na realne wzmocnienia... nie to, ze wierze w Kahna, ale nawet on
moze przyfarcic z jakims Zachem bis.

Puenta bylo to, ze jedyna wizja i nadzieja Wolves to jakis #1 draftu gdy
jest no-brainer do wziecia bo inaczej dalej beda posmiewiskiem...

> [*] Tu mam najwiekszy problem. W tej druzynie obaj powinni grac tyle
> minut ile udzwigna... ale obaj sa wg mnie PFami...

Mozliwe, ze Beasley bedzie grał niskiego skrzydlowego.

Chociaz lata w Miami udowodnily, ze to kiepski pomysl? Po co to robic?
Wg mnie jak dawac mu szanse to tylko na PF. A ze znow maja konflikt pozycji to moze jakis idiotyczny trejdzik? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-27 06:43:32
Autor: Leszczur
Sessions do Cavs.
On 27 Lip, 15:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> (niewielki upgrade).

Po pierwsze, niekoniecznie pisalem o przyszlym sezonie, po drugie olales

Aaaaa, w takim razie max to 82 wygrane :-)

a po trzecie sa grubo ponizej salary cap, wiec istnieje
szansa na realne wzmocnienia... nie to, ze wierze w Kahna, ale nawet on
moze przyfarcic z jakims Zachem bis.

Uwierze gdy zobacze. Poki co z ta rotacja ktora podales nie ma mowy
zeby sie nawet zblizyli do 35 wygranych.

Puenta bylo to, ze jedyna wizja i nadzieja Wolves to jakis #1 draftu gdy
jest no-brainer do wziecia bo inaczej dalej beda posmiewiskiem...

Przy takim zarządzie - nawet świetny draft im nie pomoże. Clippers też
mieli najwięcej okazji zeby sie wzmocnic w drafcie w ciągu ostatniego
ćwierćwiecza, a jakoś uporczywie lądują w loterii.

> Mozliwe, ze Beasley bedzie grał niskiego skrzydlowego.

Chociaz lata w Miami udowodnily, ze to kiepski pomysl? Po co to robic?

Bo Love jest za słaby na centra. A poza tym Beasley w karierze
rozegrał może ze 300 minut na SF - może to za mało na twarde wnioski?

Wg mnie jak dawac mu szanse to tylko na PF.
A ze znow maja konflikt pozycji to moze jakis idiotyczny trejdzik? ;-)

A jeżeli miałes na mysli wymianę w której Love powędruje do jakiegoś
innego klubu to trzeba było tak od razu mówić! Ja jestem za!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-29 12:49:06
Autor: s
Sessions do Cavs.
Noo, to sie pewnie Mo z Sessionsem za soba nie zdazyli stesknic :-)

Swoja droga. West i Telfair w jednej paczce? Wiem, ze to stary i wyswiechtany dowcip, ale nie poradze... Az tak bardzo Kahn potrzebuje strzelcow?:-D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-29 15:13:29
Autor: wiLQ
Sessions do Cavs.
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Swoja droga. West i Telfair w jednej paczce? Wiem, ze to stary i wyswiechtany dowcip, ale nie poradze... Az tak bardzo Kahn potrzebuje strzelcow?:-D

Najmocniejsze jest, ze to Wolves podpisali ten kontrakt z Telfairem,
wiec mamy tu rzadkosc: podmianka bledu na swoj stary blad ;-)

--
pzdr
wiLQ

Sessions do Cavs.