Sessions do Cavs.

Data: 2010-07-29 12:49:06
Autor: s
Sessions do Cavs.
Noo, to sie pewnie Mo z Sessionsem za soba nie zdazyli stesknic :-)

Swoja droga. West i Telfair w jednej paczce? Wiem, ze to stary i wyswiechtany dowcip, ale nie poradze... Az tak bardzo Kahn potrzebuje strzelcow?:-D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-29 15:13:29
Autor: wiLQ
Sessions do Cavs.
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Swoja droga. West i Telfair w jednej paczce? Wiem, ze to stary i wyswiechtany dowcip, ale nie poradze... Az tak bardzo Kahn potrzebuje strzelcow?:-D

Najmocniejsze jest, ze to Wolves podpisali ten kontrakt z Telfairem,
wiec mamy tu rzadkosc: podmianka bledu na swoj stary blad ;-)

--
pzdr
wiLQ

Sessions do Cavs.