Sessions idzie do Wolves.

Data: 2009-09-07 13:46:07
Autor: Tomasz Radko
Sessions idzie do Wolves.
Leszczur pisze:
Musze powiedziec, ze jestem pod wrazeniem. Dwa dni po zapadnieciu
klamki w sprawie Rubio Kahn dopial negocjacje z Sessionsem i w koncu
zrobil ruch w zdecydowanie dobrym kierunku. 16M$ za 4 lata wydaje sie
byc cholernie dobrym dealem i Bucks beda sobie pluli w brode jesli go
nie zmaczują (a nie zmaczuja zw wzgledu na luxury tax).
Do tej pory jego ruchy mialy wylacznie na celu zwolnienie
przyszlorocznych finansow - zamienil Telfaira, Craiga Smitha i Madena
na Marka Blounta oraz Foye'a i Millera na Atkinsa, Wilkinsa, Songaile
i Pecherova.

Za rok Wolves beda mieli 4 umiarkowanie mlodych gniewnych i ze 30M$ do
wydania na FA. Czyli beda w sytuacji 25 innych druzyn - role player sa
na miejscu i tylko gwiazd potrzeba ;-)

Sessions, Love, Jefferson - cała trójka ma WP48 w okolicy .200. Natomiast brakuje im właśnie role players - bo poza nimi nikt chyba nie był powyżej .100, ani nawet powyżej .070. Potrzebują dwóch Battierów (no i ławki) i będą dobrzy.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-07 04:58:02
Autor: sooobi
Sessions idzie do Wolves.
On 7 Wrz, 13:46, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

Natomiast brakuje im właśnie role players - bo poza nimi nikt chyba nie
był powyżej .100, ani nawet powyżej .070. Potrzebują dwóch Battierów (no

Maja Gomesa w miejsce Battiera

Data: 2009-09-07 05:03:46
Autor: L'e-szczur
Sessions idzie do Wolves.
Leszczur pisze:

> [...]

> na miejscu i tylko gwiazd potrzeba ;-)

Sessions, Love, Jefferson - cała trójka ma WP48 w okolicy .200.

Czyli graja efektywnie - nie bedac gwiazdami. :-)
No to dolozyc im LeBrona i jadziem!

Natomiast brakuje im właśnie role players - bo poza nimi nikt chyba nie
był powyżej .100, ani nawet powyżej .070. Potrzebują dwóch Battierów (no
i ławki) i będą dobrzy.

A liderszip? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-07 14:33:46
Autor: Tomasz Radko
Sessions idzie do Wolves.
L'e-szczur pisze:

Natomiast brakuje im właśnie role players - bo poza nimi nikt chyba nie
był powyżej .100, ani nawet powyżej .070. Potrzebują dwóch Battierów (no
i ławki) i będą dobrzy.

A liderszip? ;-)

No tak, zapomniałem o Liderszipie i jego młodszym bracie, Kluczu Szutingu.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-07 05:35:24
Autor: L'e-szczur
Sessions idzie do Wolves.
On 7 Wrz, 14:33, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> A liderszip? ;-)

No tak, zapomniałem o Liderszipie i jego młodszym bracie, Kluczu Szutingu.

A Iverson bedzie tani... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Sessions idzie do Wolves.